…ve birken anlaşamayanlar anlaşarak ayrılırlar bAŞKa hayatlara doğru…
(mevzu bahis)
öyle içinden geldiği gibi susmalıydın çığlık çığlığa mesela güneşe koşmak gibi çılgın düşler kurmalıydın hiç olmayacağını bilsen de azad edebilmeliydin aklını sancılı bir doğumdu yazmak, yanmak kadar acıdan/acıtan içini dele deşe damıtmaktı ak kağıda, kalbi ağlatmaktı içli içli ruhun zavallı göçebeliğini kıvranırken anlatabilmekti aslolan
(farz-ı misal)
alabildiği kadar ümit katmalıydık ümitsizliğe alamadığı kadar sevgiyle çoğaltmalıydık yeisliği mesela bir tutam da aşk serpmeliydik kalpsizliğe hepsini karıştırıp hayatın hoyratlığına eklemeliydik gelecek ömürle(re) dilim dilim dinlendirmeliydik kıvama gelsin de mayalansın diye hayatın iksirini
-ben fütursuzca konuşmalıydım, sen konuşurcasına susmalıydın sessizliğe-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Fütursuz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Fütursuz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalpsize aşk sormayın fırça yersiniz beden size söylemesi. Zİra Kalbini yerinden alıp gidene bir şeykler serpiştirmek lazım, o dediğinizden. Hoş alıp gidene sorsanız, ben ne ettim ki der. farzı misal... Bizim tahiri bilirsiniz, Şu zührenin tahiri yahu. Ha işte o. Bu tahirin kalbini zühre almış, Birde onun için sev ulan sev o seni sevmese de sen tahirliğinden bir şey kaybetmezsin demişler. Hakikatten de nufusta hala tahir. Tahirde biz de hala zührenin tahiri demeden hangi tahir der dururuz oda ayrı mesele. Neyse, dedim ya tahirin kalbine kurulmuş zühre, kiralık dünyanın işleri ile uğraşan tahirin kalbine de kiracı gelmiş evvela. Garibim tahir ne bilsin Kiracı gelenin, kalbini alıpta gideceğini. asıl İş bundan sonra başlıyor, bizim kalpsiz tahire , kalbi olan bir başka dilber tutuluyor, tahirin haberi bile yokken o dilberin kalbine giriyor. Tahir için ölüyor, bitiyor, "sancılı bir doğumu yazıyor, yanmak kadar acıdan/acıtan,içini dele deşe damıtıyor ak kağıda. Tahirin havberi olmuyor. KALPSİZ TAHİR! Tahir kalpsizmi? biraz aşk serpiştirsek, olmamı? serpiştir bakalım neolacak, istersen Dilberin yanınada git biraz da ona serpersin... İş ye'is durumuna gelince sevgili fulya: Sırf okaadar sevgi dolmuşki dolmaması gereken ve haddinden fazla yerlere, ölümüde umursamaz olmuş "Birken anlaşamayanlar" Okumaya daldık gidiyoruz bakalım, daha neler çıkacak. haydi kalın sağlıcakla.
Aşk, öyle bir şeydir ki, Hastaysan başında ağlatır. Dudaklarına buseni kondurduğunda, bırakma diye inletir. Bir saatlik ayrılığa bile tahammül ettirmez. Aratır seni, tatlı sesini duyuncaya kadar. An o andır, huzur yayılır bedenine, sıcacık. Hissedersin nefesini, mis kokusunu duyarsın. Hatimler indirtir, en dine lakayta bile, Ölmesin diye, okutur ,üfletir. Göze baktırır, bir çöp deymesin diye. En berbat yemeği yedirir, nefis diye.
Ruh aşkı tanımazsa bakiredir, bilir misin? Bil ki, tatlım benim ruhum henüz bakire. Aşkı tanımadı henüz ruhum. Bırak sevişmeyi, Öpüşmedi benim ruhum, bir başka ruhla, Dokunulmadı henüz, ambalajında ruhum. Bil ki bekliyorum aşkımı, ruhum ona ait. Ne olur ilk sen dokun bana. Ruhum titresin, içim yansın. Sonra serinliğim sen ol. Ne olur benim ilk aşkım ol.
aşk kavuşulsaydı aşk olmazdı. aşk yaşansaydı aşk olmazdı. aşk acı olmazsa aşk olmazdı. aşkda maşuk yoksa işte o aşk tadından yenmez. aşk hayatının anlamıdır. aşık olmayanlar yaşadığını sanır sadece...
anlaşarak ayrılırlar
bAŞKa hayatlara doğru…
BİR' likte anlaşamayanların İKİ' likte anlaşmaları AKIL alır gibi değil.
Bu yüzden
"hiç olmayacağını bilsen de azad edebilmeliydin aklını"
Çok isterdim bu akılı azad edebilmeyi.
Ama AKIL kendi azadeliğine imkan bulamadı henüz.
Bunun için AŞK gerekli... Ki AKIL KENDİ' nden geçsin...
AŞK ise karar vermeyle olmuyor.
Öyle olsa kimse üzülmezdi gidenin ardından...
İstediği zaman sever istemediğinde sevmezdi...
Anladım ki bu aklın anlayabileceği bir şey değil
Her sevdada acı,
Her sevdada hüzün,
Bilsem niye sever,
Derdi nedir gönlümüzün.
Yüreğinize sağlık Değerli Şair Dost.
Saygılar selamlar ile...