kostak kostak yürümelerin, efe vari hallerin, sevda adamıyım demelerin, yalanmış hep. dışın adammış amma... için bomboşmuş. gönlünün gözü yokmuş, yürek diye taşıdığın mermer kadar soğukmuş. senin mezar taşın buzdan yüreğin olsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEZAR TAŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEZAR TAŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman hafiftir su misali, gerçekleri omuzlarına alıp gösteriverir yağ misali.Sözler, davranışlar çok şeyler anlatır, görüntüye bakarak hüküm vermek büyük bir hatadır demiş şiir... Harika bir göndermeydi şiiriniz.Tebrik ederim...
Meyveli ağaç dalını eğermiş...Boş teneke çok ses çıkarır derler...Oysa olgun, bilgili insanlar mütevazı şekilde yürürler... Sade yaşarlar..."Ben biliyorum" diyen hiç bir şey bilmiyordur...Kim beşyüzmilyar ister yarışma programına birisi çıkmıştı. Kendini tanıtırken " otuzbin kitap okudum" diye havalara girdi. Az sonra ilk soruda elendi...Bütün bu ifadelerden yola çıkarsak övünmeler,efelenmeler,atıp tutmalar insanın ham olduğunu, adam olmadığını zaten ifade eder...Ziya Paşanın : "ayinesi iştir, kişinin lafa bakılmaz şahsın görünür rütbe - i aklı eserinde" şiiri böyle kişileri çok güzel ifade etmektedir...Dışı adam gibidir,içi boştur... böylelerinde duygu, sevgi vb. özellikleri zaten bulamazsınız...hani ruhsuz denilen tiplerdendirler...ruhsuzlar, yürek denilen bir et parçası taşırlarsa da duygu ve sevgi olmadığından bir şeye yaramaz... Şairin şiirindeki son mısralar "senin mezar taşın,buzdan yüreğin olsun" için bir şey denilemez sanırım..Bu kısmın yorumu kendisine münhasır ve özel olsa gerek...ne yaşayıp, neler çektiğini bilmediğimizden bir şey denilemez...Söyleyene değil de söyleteni sorgulamak gerek diye düşünüyorum....Güzel şiiriniz için tebrik eder saygılar sunarım efendim...Entelektüel.
Bu ne dostum yaaa,tek kelimeyle harika... Şiirin finalinde tüm sözlerin bütünlüğünü hakkıyla tamamlayan ve muhattabına kapak olacak bir final ''senin mezar taşın buzdan yüreğin olsun.'' harikaydı,kutluyorum gönül dostum,saygılar...
kostak kostak yürümelerin, efe vari hallerin, sevda adamıyım demelerin, yalanmış hep. dışın adammış amma... için bomboşmuş. gönlünün gözü yokmuş, yürek diye taşıdığın mermer kadar soğukmuş. senin mezar taşın buzdan yüreğin olsun.
Çok güzel dizeeler her halde içi başka dışı başkaymış içinizi döktürmüş demekki haketmiş kutluyorum yazan yüreği her daim sevgi ve saygılarımla.
Davar de bukadar yolun kara kış yüreğin yanlış o zaman niye taşıyorsun de aferin dedemden kaldı bende gönlümce yazdım HEMFİKİRİM SİTEMİNE yürekten ALKIŞ İLE KUTLARIM
kostak kostak yürümelerin, efe vari hallerin, sevda adamıyım demelerin, yalanmış hep. dışın adammış amma... için bomboşmuş. gönlünün gözü yokmuş, yürek diye taşıdığın mermer kadar soğukmuş. senin mezar taşın buzdan yüreğin olsun.
Ne demeli şair GERÇEK ÖLÜM SEVMEYİ BİLMEYENE BECEREMEYENEDİR: Mecnunu Leylayı ölümsüz kılan sır bu değil midir? Sitemle karışık bu sitemi içten dillendirmişsiniz. Güzeldi