Takvimler 26 Aralık 1996 yı gösterirken Demirköy de Adım attın dünya denilen gezegene. Gelişin bizlere biraz heyecan yaşatsada, İsminin anlamına anlam katan bir gündü doğumun. Yerde bir metre kar, Saat akşam 9 civarıydı, Sağlık ocağına zar zor götürdük anneni, Sen yerinde duramıyor, Biran önce bizlere kavuşmak istiyordun belli ki! Beyaz bir Toros marka taksi ok gibi fırladı Gecenin karanlığında karları delerek, Hedefindeki sağlık ocagı doğru. Ben koşarak geldim arkanızdan, Ne soba vardı nede elektrik, Buz gibi, karanlık bir ortam hakimdi Senin doğduğun gece, Demirköy de, Hayatımda ilk ve son kez, Ebe hanımın yanında asistanlık yaptım . Adeta ellerimde hayata ilk adımı attıp gözlerini açtın. Şimdi bakıyorumda ne kadarda büyüdün güzel kızım. Sen o karlı karanlık gecede bir nur gibi, Girdin evimize, hayatımıza. KARDELEN olsun dedik ismini, Karda açan nazlı çiçegimiz oldun güzel kızım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARDELEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARDELEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel bir anlatımdı, yüce Mevla güzel kızımızı anasına babasına bağışlasın bahtı açık olsun evladımızın kutluyorum şiirinizi puanım tam.Yunus diyarından selamlar.