Sevgili eniştem gönül adamı VEYSEL DURHAN’A armağan olsun
Ömürden bir yıl daha gitti.... Yaşanan her şey anılar sandığına kilitlendi. Arada bir çıkarıp bakarız artık.
Zaman geçiyor. Hani hep diyoruz ya; Günler geçmiyor. Aslında zaman bir su gibi akıp geçiyor Daha dün denilebilecek bir zaman önce Çocukluk hayalleri kurup, Çabucak büyümek istiyorduk. Kızlar saçlarını şekilden şekile sokarken, Erkekler sakal tıraşı olacağı günleri iple çekiyordu. Şimdi o kadar büyüdük ki; Ne saçlara verilmemiş şekil kaldı. Nede yüzde jilet değmemiş tek bir sakal dibi,
Zaman geçiyor. Yürekten geçiyor, Bedenden geçiyor. Hayat bir su gibi akıp geçiyor Ömür bitti hayat geçti gidiyor. Bak işte bir yıl daha bitti..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN GEÇİYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN GEÇİYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman geçiyor. Yürekten geçiyor, Bedenden geçiyor. Hayat bir su gibi akıp geçiyor Ömür bitti hayat geçti gidiyor. Bak işte bir yıl daha bitti..
EN GÜZEL DOĞUM GÜNÜ ARMAĞANI. ZAMAN DENEN DELİ TAYI DİZGİNLEYİP DUR DEMEK MÜMKÜN DEĞİL.DUYARLI VEFALI YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL DİZELER.BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SELAM SAYGIMLA..
Zaman geçiyor. Yürekten geçiyor, Bedenden geçiyor. Hayat bir su gibi akıp geçiyor Ömür bitti hayat geçti gidiyor. Bak işte bir yıl daha bitti..
İnsan doğar ve yaşar iyisiyle kötüsüyle bir ömür sürer nihayet tabiki kara topraktır kulluk yaparak yüz akıyla gidebilenlere ne mutlu anlamlı ve güzel şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Zaman geçiyor.
Yürekten geçiyor,
Bedenden geçiyor.
Hayat bir su gibi akıp geçiyor
Ömür bitti hayat geçti gidiyor.
Bak işte bir yıl daha bitti..
EN GÜZEL DOĞUM GÜNÜ ARMAĞANI. ZAMAN DENEN DELİ TAYI DİZGİNLEYİP DUR DEMEK MÜMKÜN DEĞİL.DUYARLI VEFALI YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL DİZELER.BAŞARILARINIZ DAİM OLSUN SELAM SAYGIMLA..