Zoraki ayrılıklar yaşanan tüm gerçek dostluklara gelsin
Vedaların hüzn’ü
Gidenler olur zamanzaman hayatımızın kıyısından köşesinden, ya da tam merkezinden! gidenler yeni bir hayata merhaba derlerken, kalanlar, aynı hayata devam ederler ağır aksakta olsa, bir kaç damla göz yaşı aktığı da olur, yüreğimizin derinliklerine vedaların bu hüzünlü anlarında! bir ahh sesi gelir belli belirsiz bir sesle dudaklardan..... uzaklara gider gelir insan bi’an..... sonra gerçekle yüzleştiği an’a döner.... Gidenler mi daha üzgündür? yoksa kalanlar mı? tartışmaya açıktır hayat denilen bu büyük sınavda, "Yolcu yolunda gerek" bu söz, gitmek için istenilen müsaadenin giriş cümlesi gibidir yasamda, gidenler mutlu görüntülerinin ardında, hüzünlüdürler aslında. Gideniyle, kalanıyla, baki kalan dostluklardır yaşamda!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Vedaların hüzn'ü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Vedaların hüzn'ü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok haklısınız gidenler mutlu görüntülerinin altında hüzünlüdürler aslında yüreğine akıtırlar gözyaşlarını duygularınıza sağlık değerli dost yürek tebriklerimle selam saygılar.
gidenler mutlu görüntülerinin ardında,
hüzünlüdürler aslında.
Gideniyle,
kalanıyla,
baki kalan dostluklardır yaşamda!
çok haklısınız gidenler mutlu görüntülerinin altında hüzünlüdürler aslında yüreğine akıtırlar gözyaşlarını duygularınıza sağlık değerli dost yürek tebriklerimle selam saygılar.