Her yeni gün bir şeyleri erteleme çabası içine giriyoruz. Sağlık sorunlarımızı erteliyoruz. Bazen bir bardak su Bir tabak yemek Ertelediğimiz şeylerin en ön saflarında yerlerini alıyor. Dişimiz ağrıyor doktora gitmeyi, Yüreğimiz sızlıyor acıyı dindirmeyi erteliyoruz. Ertelediklerimiz gün geçtikçe çoğalıyor. Hatta bazen öyle bir hal alıyor ki, Yaptıklarımız yada yapmak zorunda olduklarımız yanında Çok küçük kalıyor.
Hayatı ertelememek, Yaşantı içerisindeki güzellikleri görmek için Ertelemeye son vermeli. Yüreğimizdeki güzel duyguları ertelemek ise Herşeyden daha kötü sonuçları beraberinde getiriyor. Sevdiklerimize daha çok zaman ayırmayı Onlarla beraber olmayı ertelememek lazım Ertelememek lazım hayatı Ertelememek lazım yaşamayı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ERTELEME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ERTELEME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sitede yazmaya başladığım günden beri kaybolan yada kaybolmaya yüztutmuş bazı hisler okudugum güzel şiirler ve yorumlar sayesinde tekrar hatırlandı.Haklısınız yarın olmayacakmışız gibi yaşamak lazım...
Evet dost, içim yandı şiirinizi okudultan sonra... ''Motosıklet '' adlı şiirimi okudunuz mu bilmem..?
On yedi yaşındaki kardeşimin kızı trafik kubanlarından ,moda meslekte okuyordu ona söz verdim Hiltonda piyono eşliğinde beş çayına GÖTÜRECEKTİM , ÇOK SEVİNMİŞTİ . ATOLYEMDE SERGİ HAZIRLIĞI YAPTIĞIM İÇİN ERTELEMiştim; Ah çok kötü ya ...
İçim hala yanar inanın...
Ertelememek lazım hiç bir şeyi, pamuk ipliğinde hayat...
Hayatı ertelememek, Yaşantı içerisindeki güzellikleri görmek için Ertelemeye son vermeli. Yüreğimizdeki güzel duyguları ertelemek ise Herşeyden daha kötü sonuçları beraberinde getiriyor. Sevdiklerimize daha çok zaman ayırmayı Onlarla beraber olmayı ertelememek lazım Ertelememek lazım hayatı Ertelememek lazım yaşamayı.
ertelemek o zaman yapilmaliki sen varacagin yere nokta koyup ve ora varmayida aklina koymus sun bi kere.gittiyin yer belli olmasa varacagin yeri bilmesen bile yasami ertelemek neye yararki? sadece yasaminda karar veremeden avare dolastigina bol bol zaman ayeriyorsun o kadar. resimde kalemde cok guzel.+5
yarın geç olabilir:))))çok güzeldi şiirin
sevgi saygılarımla sevgili dost...