(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yandı Gönül Özlemden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yandı Gönül Özlemden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzun zamandır Edebiyat Defteri sayfalarında dolaşmıyorum. Favori listemdeki gönüldaşlarımın şiirlerini bile okumaya pek zamanım olmuyordu. Bugün, şöyle bir dolaşayım sesli şiirleri diye girdim ve sayın rıfati'nin seslendirmelerini gezinmeye başladım. Sizin şiirinize ait besteyi dinlerken de bir yorum bildirimi aldım. Aynı anda siz de benim sayfamda imişsiniz demek ki.. Tevafuk.. Bu şiirinizi daha evvel görmemiştim. Sayın Cemil Şensever'in bestelemesi sayesinde sayfanıza gelmiş oldum. İlhamınızın daim olması dileklerimle saygılar sunuyorum.
"Gün dağları aşarken, gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken, kollarım seni sarar."
Bu güzel şiiri, şarkıyı bir kez daha tadına vararak dinliyorum...Harikasın... İzmir'in imbat yelleriyle sevgilerimi gönderiyorum...Karşıla Sevgili Ülkü... Kutluyorum...
Ooooo harika bir şiirle dönmüşsün ve yine rekorlar kırmışsın. Mükemmel şiir, mükemmel şarkı olmuş. Dönmene çok sevindim canım arkadaşım. Şarkının dillere düşmesi dileğimle hoş heldin.
Sahillerin tadı yok, ıpıssız o iskele . Sırılsıklam ıslanmış,iki genç bak el ele . Umulmadık bir anda, ne olur bir gel hel Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Kutlarım şiirinizi ve güzel yorumu...çok çok etkili ve harika dizelerdi...güzel gönlünüze sağlık. sevgiler selamlar gönülden...
sevgili yunus beyin dediği gibi iyiki gelmişsiniz ve çok güzel bir şiirle gelmişsiniz. sizi okumak çok güzel... harika çalışmalarınızın devamını diliyorum...selam ve sevgilerimle...
Değerli dost Ülkü Hanımefendiyi seçki nedeniyle bir kez daha kutlarken beSteye olan beğenilerini de dile getiren çok değerli şair dostlara da candan teşekkürlerimi sunuyorum...
bu güzel paylaşımda bizlere yorumlarıyla beğenileriyle destek olan canlara selam ve sevgiler....
H.Cemil ŞENSEVER
rıfati tarafından 12/25/2010 2:01:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hos geldiniz sevgili Ülkü Hanim. sizi yine burada görmek ne güzel. yine bizlere nasil da güzel bir ask siiriyle gelmissiniz . önce doya doya okudum.. daha sonra Cemil Bey'in o güzel sesinden ud esliginde dinledim...
harikaydi ... iki dostumu da can-i gönülden kutluyorum...
Kıymetli dost şair ÜLKÜ hanım.. uzun zamandır tanırım sizi bu sayfadan ..şiirleriniz gerçekten çok harika sadece okuıyup keyf almak düşüyor bize sizin şiirlerinizi..bizde onu yapıyor saygı sevgi ve selamlarımızı sunuyoruz size efendim.. saygılarımla,
Yürekten tertemiz bir pınarı yapılırsa böyle yansır sanırım şiire. Yine size zgü sıcaklıkta dizeler. Ezgi de çok içli olmuş Kutlarım her iki yüreği ve emeği
Yandı gönül özlemden, sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
Sevgili Ahıskalım hoş geldin sefalar getirdin .seni yeniden aramızda görmek beni ne kadar mutlu etti bilimessin sayfalarda aradım hep o güüleç yüzünü....SEvgin şevkatin dolu dolu şiirlerinle benim şaira ablamsın..Davetimizi kırmayıp geldinya teşekkür ediyorum ..Sayın rıfatı hocamı ayrıca tebrik ediyorum güzel sesi ve bestesi ile şiirine ayrı bir renk katmış yüreğine sağlık..Çok isredim ziyaretine gitmeyi bir türlü nasip olmadı. Her ikinide selam göndermişem şehri yar şeherinden Sevgimde ve saygımdasınız..Bir daha bizi öksüz koma emi bacımm...
Merhaba sayın dost, yüreğinize sağlık,aşk, sevgi dolu çok güzel dizeler ,anlam dolu bir şiir,kutlarım sizi şair...Şair yüreğin mükemmel ,şiirlerin daim olsun... Saygılarımla..
Yandı gönül özlemden, sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
harika bir siir hocam gercekten bu kismi aldi goturdu beni yandi gonul sevmistim yurekten askim icin kus olup gelmez misin seven yurek icin gozyasini silmez misin.ne guzel bir sevgi bu seven yurek her sekilde guzellikler aramakta ve cagirmakta sevdigini sevgiyle askla .bulutlar yukleriz ozlemleri sevgimizi heryerde o vardir sevgiyle askla nereye bakarsaniz onu gorursunuz .seven yurek iste boyledir doganin yer yerinde onu gorur yasariz sevginin askin guzelligi bu ve seven yrege islediginin de kanitirdir.segviyle askla ve mutlu yasayin askin doruklarinda. mutlu yillar dilerim sevdikleriniz ve sevgiyle sans, saglik guzelliklerle seneniz guzel gecsin.tam puan yurekten zaten seckiyle siir kendini kanitlamis seslendirme yorum da harika.
selam nasılsınız ülkü hanım yüreğin dert görmesin dost kalem muhteşem dizelerdi tebrik ediyorum yüreği ve kalemi ayrıca seslendirmede harika iki yüreğede kutlarıım selam ve saygımla
Kendimi dostlar meyhanesinde sohbette gibi hissetim. Bağdaş kurmuş yere herkes, yerde tahta ayaklık üstünde bir sini, sininin üstünde sohbetin demine varacak mezeler, meyveler ve tadında mey. Ud ise demi, şırası.
Yandı gönül özlemden, sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Öylesine sevdim ki, suyumda aşımdasın. Anmadığım bir gün yok, gözümün yaşındasın. Yürüdüğüm yolların, kumunda taşındasın.
Gün dağları aşarken, gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken, kollarım seni sarar.
Gönül bahçem kurudu,açılmaz çiçekleri. Sen gelmeden boy vermez,tarlanın göcekleri, Dilek tuttum uçmuyor, cennetin böcekleri.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Sahillerin tadı yok, ıpıssız o iskele . Sırılsıklam ıslanmış,iki genç bak el ele . Umulmadık bir anda, ne olur bir gel hele.
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
saygıdeğer şairem hoş geldiniz sefalar getirdiniz gelişinizle çok büyük bir spriz yaptınız.harika bir şiir harika bir yorum güzel yüreğine kalemine sağlık alkışlıyor kutluyorum.aracılığınızla değerli usta şair bestekar Cemil Sensever--Rıfati-- Beyefendiyede çok teşekkür ediyorum. mükemmel olağanüstü tadında bir beste olmuş .
evet... bende bir yıldır yoktum arkadaşım yeni yeni buradayım ve eski dostlarla yeniden buluşmak güzel bir duygu.. çok hoş bir sayfaya ile gelmişsin.. umarım bundan sonra her şey bu sayfa kadar güzel olur. sevgi ile selam olsun şairem.
Sevi' ye duyulan özlem, yürek kıyasarı. kabul görmemiş duygu serpilmiş naçar yüreğe... Hüzün kesiyor genişleri... Harika bir gönül sızıntısı gelmiş dizelere.... Yüreğiniz susmasın. Bestesiyle bütünleşen güzel şiirini i kutluyorum. Saygılarımla
Sevgili arkadaşım sayfama uğrayıp paylaşmanız beni mutlu etti. Şiirin sözlerindeki duygular gerçek değil sanal. bu bir şarkı sözü. Okuyan herkes kendinden birşeyler buluyor.Şiir yazana kadar şairin, yazdıktan sonra okuyucunun oluyor. Selam sevgiler.Esen kalın.
TEKRAR ARAMIZDA OLMANIZDAN VE BÖYLE GÜZEL BİR BESTEYE VESİLE OLMANIZDAN ÇOK BÜYÜK HAZ VE MEMNUNİYET DUYDUM. SİZİN YERİNİZ BURASIDIR HER DAİM.HOŞGELDİNİZ TEKRAR DERKEN SİZİ VE DEĞERLİ RIFATİ DOSTUMU VE HOCAMI YÜREKTEN KUTLARIM,TEŞEKKÜRLER,SAYGIMLA,SELAMLAR...
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
DEĞERLİ ÖĞRETMENİM ,ÇOK SEVGİLİ HEMSERİM; GÜNE DAHA POZİTİF BAŞLIYORUM..ÇÜNKÜ TEKRAR YUVAYA DÖNMENİZİ ISRARLA İSTİYENLERDEN BİRİ DE BENDİM.DİĞER SEVENLERİNİZ GİBİ BENİDE KIRMADIĞINIZ İÇİN ÇOK ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM..FAVORİ LİSTEME GELEN GÜNLÜK ŞİİRLER İÇİNDEKİ İLK OKUMA TERCİHİMİ SİZE KULLANMA ZORUNLULUĞU HİSSEDİŞİMİN ASIL ETKENLERDEN BİRİDE BU SİTEYE TEKRAR DÖNME MUTLULUK VE SEVİNCİNİ KALİTELİ ÜSLUBUNUZU ,MUHTEŞEM VE KENDİ ÇALIŞMALARINIZ OLAN RESİMLERLE TATLANDIRMANIZ VE BİZİMDE BU TATDAN NASİPLENME SABIRSIZLIĞIYDI(her ne kadar fondaki resim size ait değilse de şiirin ruhuna uygunluğu anlamında güzeldi..)..EVET GÜNE İLK SİZİN SAYFANIZDAKİ HİCRANIN VUSLATIYLA BAŞLADIM..VE ÇOK ZEVK ALARAK BAŞKA SAYFALARA GİDİYORUM..NE İYİ ETTİNİZ DE YUVAYA DÖNDÜNÜZ..BAKIN YORUMLARIN HEPSİ SİZİ ÖZLEMLE KUCAKLAMANIN SEVİNCİNİ YAŞIYOR..NE GÜZEL BİR MİRAS BU..ARTIK BIRAKIN BU GİTMELERİ..BIRAKIN KİM NE DERSE DESİN KİM NE YAZARSA YAZSIN..SİZ SADECE BURADA DEĞİL BULUNDUĞUNUZ HER FORMDA HER MANADA KENDİNİ ISPATLAMIŞ İNSANSINIZ..ONUN İÇİN ŞİİRLERİNİZİ DAHA ÇOK PAYLAŞMAK İSTİYORUZ..TEKRAR HOŞ GELDİNİZ DİYOR ,ŞİİR DEKİ HER İKİ EMEĞİDE CANDAN KUTLUYORUM.
Değerli Üstadem, Hoca ; Ayrılışınız bu siteye gönül veren dostlarınızı ne kadar çok üzmüş ise İnanın yeniden dönmeniz çok , hemde pek çok sevindirmiş ve de varlığınız güç vermiştir. Hoş geldiniz safalar getirdiniz Hemde 4x4 lük güzel şiirlerinizle. Saygılar sunuyorum.
* * * Yandı gönül özlemden, sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar.
Öylesine sevdim ki, suyumda aşımdasın. Anmadığım bir gün yok, gözümün yaşındasın. Yürüdüğüm yolların, kumunda taşındasın.
Gün dağları aşarken, gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken, kollarım seni sarar.
Hoşgeldin Kır Çiçeğim, gözüm gönlüm açıldı, ne güzel yeniden seni görmek, getirdiğin hediyemiz de harikaaa.. yeni yıl armağanı gibi oldu inan ki, çok güzel bir beste olmuş yürek sesin, çok beğendim, çok etkili hem de çook, hayırlı olsun canım arkadaşım güfte çalışmaların, dilerim daha nicelerine imza atarsınız değerli hocamızla birlikte, inşallah... Şiirdeki duygular o kadar içten ki, alıp götürüyor besteyle birlikte, ud sesi derin sevdalara sürükler gibi gönlü.. Canı gönülden kutluyorum sizleri değerli şiir dostları, emeğiniz , yüreğiniz var olsun.. Rıfati Hocamızın emeğine, yüreğine sağlık çok güzel bestelemş, senin de o duygu dolu yüreğine, değerli kalemine sağlık bitanem, gurur duydum bir kez daha seninle Kır Çiçeğim, keşke o güzel emeklerinden bir resim de olsaydı sayfanda, çok özledim resimlerini inan ki canım arkdaşım, dilerim bundan böyle o değerli fırçandan damlayan rengarek duygularını hayranlıkla seyreylemek de nasip olur gözlerime inşallah.. Tekrar yürekten kutluyorum bu başarılı muhteşem eserinizi.. Sağlıcakla, sevgiyle, huzur ve mutluluk içinde kalınız...
Selamlar sevgiler saygılarım her daim binlerce o güzel gönlüne Kır Çiçeğim...
* * * Tşekkürler Kır Çiçeğim*, sağolasın canım benim dönmüş olman en güzel hediye bizlere, senin gibi kültürlü, gönlü güzel, hak peşinden yürüyen, doğru olan herşeyin yanında yüreklice bulunan, asil Türk Kadın vasfınla çok seviliyorsun bu benim fikrim değil sadece, sitedeki dostlarında aynı kanaatte gördüğün giib, sevilmek çok bir duygu, ne mutlu sevdirmesini bilen yüce gönüllere.. Bu dünyada bizlerden geriye kalacak olan tek şey iyiliklerimiz ve akıllardan hiç çıkmayacak olan gülümseyen yüzümüzdür evrene... Yüzündeki gülüsemelerin hiç eksik olmasın, hep gül... iyi ya da kötü olan herşeye, gülüseyerek geçsin ömrün dilerim, sağlıkla, sevgiyle, neşe ve mutluluklar içinde....
Her daim sevgilerim saygılarım binlerce gani gönlüne...
Canım harika bir şiir okuttunuz, Cemil Sensever--Rıfati-- Beyefendiyin sesindende şarkı dinlettiniz harikulade olmuş. He ikinizi de kutlarım .Sevgiler Selamlar.Allaha emanet olun...
Yandı gönül özlemden sevgimi bilmez misin? Aşk daveti göndersem kuş olup gelmez misin? Senin için dökülen yaşları silmez misin?
Gün dağları aşarken gözlerim seni arar. İmbat yeli eserken kollarım seni sarar. .......... Sevgili Ahıska'nın en güzel şiirlerinden. Şahsen çok beğendim..Resimden sonra şiirde de başarılı olacağa benziyor. Şarkı tadındaydı. Şiir emek ister. Emek verilmiş.Titiz bir çalışma olmuş Tebrikler benden.
Bugün, şöyle bir dolaşayım sesli şiirleri diye girdim ve sayın rıfati'nin seslendirmelerini gezinmeye başladım. Sizin şiirinize ait besteyi dinlerken de bir yorum bildirimi aldım. Aynı anda siz de benim sayfamda imişsiniz demek ki.. Tevafuk..
Bu şiirinizi daha evvel görmemiştim. Sayın Cemil Şensever'in bestelemesi sayesinde sayfanıza gelmiş oldum.
İlhamınızın daim olması dileklerimle saygılar sunuyorum.