(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNAHKAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNAHKAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hay ağzına yüreğine kalemine saglık be şaire çok şey var söylenecek amaben söylemiyecem yok öyle hazıra konma negüzel yazmışsın açık ve net gerisi anlayana kendine gelip pay çıkarana yada paya razı olmayıp kendini iyi sayana YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM... HEMFİKİRİMDE....
Söze söz söylenir,sözler havada kalır gibi...Dinlersin en güzelinden,sen konuşunca dinlenilmez gibi.Anlamaya çalışırsın ,zaman harcarsın ama anlaşılmaz terk edilirsin...Parlayan gözler,gülümseyen yüzlerle selam verilir,bir selam bile havada kalır gibi ve daha neler neler...Hep gurur,hep kibir işgal etmiş zamaneyi...Ağlayan şiirler,azameti tartışılmaz şimşeklere benzer.Öyle bir yargılatır ki zamane hastalıklarını! Gürültüyü unutturup ışığıyla unutulmaya yüz tutmuş değerlere dikkat çeker... Çok iyi anlıyorum bu şiiri...Bütün kalbimle kutluyor,selamlarımı-saygılarımı sunuyorum...
merhaba bitanem haklısın gecenin karanlığı bile saklayamaz yapılan kötülükleri her şey yalan herşey sahte olan bu dünyada neyin doğru neyin yanlış olduğunu bile şaşırır olduğumuz bu dünyada kutlarım güzel ir şiir okudum sevgiile kal