(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Peri ve Yıldız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Peri ve Yıldız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dumanlı başları göklere ermiş, yedi renk üstüne hareli dağlar yan yana yaslanmış kol kola vermiş ezelden ebede sıralı dağlar....
bağrımı yaslasam şu dağlar erir sürüler iner de kaval söylenir sesim dağdan dağa yankılar verir nerede gönlümün maralı dağlar...........bu güzel tsm eseri düştü aklıma...
Münir Nurettin Selçuk üstadın sesinden bulabilirsiniz net te...
bu gece okuduğum ikinci dağ şiiri...ve benim duygularım çoştu bıranda...(((: bu zevkı tatmış bırı olarak beni yenıden güzel dakıkaların içine gömdünüz...
ve o dagların tepesıne bır melek bır perı gıbı çıkıp ınmeyesım geldı...(elma kurdunun şiiri ıle uçtum sızın ki ile zırvedeydım.) bakıslarımla tüm dünyaya karlı zırveden hakım olayım ıstedım...
ne dağların yücelığı, ne de zorluğu sizi pes ettirmesın ve devam edin... oo güzel zırvelere....tebrıkler ...
hmm peri ve yıdız, yüzüm güldü.
güzel kalbine sağılk...
sevgilerimle...
P.M