bunca zaman sonra soruyorlar bana, nereden başlayacaksın diye?
aklımda yüzlerce su kırıkları insan portreleri ve imansız müezzinler...
kimseye verecek bir cevabım yok! sadece anlatıyorum kendi kendime...
kaybolmuş umutlarım var diyorum ve bunca zaman sonra kalbimde bir çukur, içine düştüm galiba yüreğimin, kendimle kayboldum ben...
etrafta bunca işçi, bunca işsiz, bunca evlenemeyen, yada ben yaşlarında evlenen... kimin yüreğini başımı koysam en fazla üç beş gün! çok değil. yemin ediyorum o kadar. kimin için bir kapıdan çıkıp gitsem karşıma ya iki ucu tutuşmuş kibritler, yada son sigarasına ateş arayan gerzekler...
herkes fakir herkes çok kaybetmiş çok! başta kalbinin içine sığınan vicdanını, yada anlatmakla bitiremedikleri aşk’larını sonra da olduğu gibi yüreğini, yada iktidar gölgesinde, uluslarını kaybetmişler hele kimileri var ulusunu ararken topluca insanlığını kaybetmiş!
ağıtlarımı biriktiriyordum önceleri toplayım sağdan soldan veresiye gözyaşlarımı öfkemi ve nefretimi de katıp üzerine veriyordum ateşe sonrada en sevdiklerimin üstüne!..
daha sonra anladım, boşuna yalpalanmıştım boşunaydı gözüm! aldığım nefes bile boşuna...
şu zamanda ise sorarsan beni(?) parmak aralarımda can çekişen bir siyaset yavşaklığı gözlerime sığınan bir arzulama saçmalığı ve ben ana muhalefetken, ...kalbimde iktidar bir aşk tuzağı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kayboldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kayboldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiiri-ni,
alkışlara boğduğumu belirtmek isterim şair.