(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TAŞ YERİNDE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TAŞ YERİNDE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''konu sensen susup otururum'' Çok manalı ve bir o kadar özel bir cümle,herkes bu kadar rahat aktarabilse duygularını... Kaleminiz daim olsun kalem dostum,saygılar...
İnsanın bilgisi kadar konuşması erdemli bir kalbe işaret eder.Ederi kadar savunmak ise aslında okuyana verilmiş bir ders zira fazlası eninde sonunda kaybetmenin göze alındığı kumar oynamaya benzer...Konu sensen susar otururum; bu ifade ise sayfalar dolusu yorum yazılacak anlam barındırıyor...Ben saygıda kusur etmem,konu sen olunca akan sular durur,gönlümdeki tahtın bakidir şeklinde algılamak istiyorum zira diğer anlamı iki çift laf etmeye bile değmezsin de olabilir hani:))... Şiirlerin mahremi şairine özeldir.Hatam varsa af ola.Okuyucuyu yormayan ama bir o kadar düşündüren bu öz ifadelerini en kalbi duygularla kutluyorum Can.Selam ve saygılarımı sunuyorum...
estağfurullah abicim hata ne demek.kişi kendini bilir,inanın muatapları anlamışdır.şiir hem sevdiklerime,hem konuşmaya değmeyenlereydi:)) yani tam da dediğiniz gibi.sevgiler.
Kocaman dünya sığmış...
kutlarım canım sevgilerimle....