Lirikti gün arkalanmış güneşle geçmişi sektiren çocukluk geç kalmış masaldan dili bağlı düşü çözerken kendini arardı gözleri…
alışık izlerdi taşınan yabancı mevsimler yanında eskimiş yüzüydü ayna defalarca saydamlaştığı…
birazdan çalardı kapı hüzün tokmağında açılır çağırırdı geçmişi geleceği buyur etmeden girerdi mahzunluk bir kahve içimi faldı konukluk elleri taze sürgün değil yaşlanmıştı mor damarları…
saklıydı hanidir rüyalar en acısı uykusuzdu yatağı sular içen azlığında sürüklenirken üzgülü nehirler sazlık kirpikleri tel tel ayrılır yanaklarında akardı anılar...
yolda otururdu gözleri adımları olmayan insanlar g /özlerdi çalmayan zil, kervan geçmezlik diline eklediği şarkı beline doladığı şaldan sıcaktı bir zamanlar ay yansıyan yüzüyle ruh kocamıyor ten kadar derdi düşününce gençliği dirileşirdi yeni yetme göğüsleri kadar.
dudağını ısırır unutkanlık sırıl sıklam yalnızlık öperdi alnını kırışık tenini açamazdı hayat ütüsü sarı fotoğraflar saklar mavihüzünler akardı ne çabuk eskitmişti içine çöken dudağı damla sakızı kokan ağzında ki genç kızlığı…
dünsüzlüğü seçti masal üstünü giyindi yıllar astarı sökük nice sancıyı sakladı ceket ceplerine ekoseli hayat gözlerinde soldu ilişip kuytu bir düşe yaş aldı yaş sattı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıllardan Bir Varmış Bir Yokmuş… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıllardan Bir Varmış Bir Yokmuş… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yolda otururdu gözleri adımları olmayan insanlar g /özlerdi çalmayan zil, kervan geçmezlik diline eklediği şarkı beline doladığı şaldan sıcaktı bir zamanlar ay yansıyan yüzüyle ruh kocamıyor ten kadar derdi düşününce gençliği dirileşirdi yeni yetme göğüsleri kadar.
Hayattaki, iki kaçınılamaz sondan biri... Ölüm ve yaşlanmak, güzel güzel yaşlanalım inşallah. Yaşamda üç şeyi önceden planlıyamadığımız gibi,( yani doğum, ölüm ve aşık olmak) yaşlanmayı da engelliyemiyoruz şüphesiz.Ama ümit edelim ki yaşlılığmız, yalnız bir yaknımızın yollarını gözlemekle geçmesin inşallah... Yüreğinize sağlık, kaleminiz daim olsun. Çok güzeldi, bir an yaşlanacağım günlere gittim geldim. Tebrikler....
dünsüzlüğü seçti masal üstünü giyindi yıllar astarı sökük nice sancıyı sakladı ceket ceplerine ekoseli hayat gözlerinde soldu ilişip kuytu bir düşe yaş aldı yaş sattı… Nice masalın adı hayattı…
Kadın Yaşlandı…
haydaaa neslicigim...
daha yasin piril pirilken ))) ''KADIN YASLASNDI'' diyemezsin, haksizlik bu ! )))
daha coookkk yasanacak guzel gunler var neslicigim
agabeyinle sole bogaZa nazir oturup kopuklu kahvelerimizde hopuRterek icecegimiz gunleri bir dusun yav )))
sen ve yuregin hep genc kalacak, unutma!
ha siir mi? ya bsover simdi siiri, zaten super yaziyorsun bana gore buyuk ustasin...
her zaman tebrik kocaman
sevgilerim ve saygilarimla sevgili can DUNURUM ))) DAMADA SELAM!..
direnis tarafından 7/28/2007 11:40:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili Neslihan sözü damitmissin kalemin dert görmesin. Zamanin acimasizligini insan yasaminda geriye döndügünde ayirtediyor, ya da yüregin aynasina dönüp baktiginda .Siir gölgen olsun ,saglicakla kal
adımları olmayan insanlar g /özlerdi
çalmayan zil, kervan geçmezlik
diline eklediği şarkı
beline doladığı şaldan sıcaktı
bir zamanlar ay yansıyan yüzüyle
ruh kocamıyor ten kadar derdi
düşününce gençliği dirileşirdi
yeni yetme göğüsleri kadar.
daha ne denebilirdi ki...
sevgilerimle