Yalanlar üzerine bina olmaz. Olur diyenden bir halt olmaz. Zaman yaramaz bir velet Ele avuca sığmaz. Elini versen kolunu kapan Yalancıklar uslu durmaz. Mizaç taviz, hor görünme! Hiçbir kul hatasız olmaz. Dağ başı dumansız olmaz İzinsiz yapraklar solmaz Dibi delik bu bardağın Hiçbir zaman içi dolmaz. Rabbena bir emir verir Kâinattan bir ‘çıt’ çıkmaz. israfil bir sur üfletir, taş üstünde taş bırakmaz.
Sanat detaylara gizlenir, Detaylar hüküm sultanı bu aralar. Kasvetin pabucuna kamçı bağlar, yaralar Ellerin zülüm kokarsa, gölgeni adalet kovalar. Huy yıkanmaz külhanlarda, hak aratır köteğini. Dünya! Çek üzerimden ellerini.
Doğa rehbersiz yol bulamaz. Dengesiz kanatla kuş uçmaz. Kuzu kendiliğinden yüzmeyi bilmez. Sarraf bir gümüş parlatır, Hiçbir zaman altın olmaz. Bir dağdan bin kişi düşer, Bir tırmanan mutlu olmaz. Bir gün düşersen eğer Azrail’den başka elinden tutan olmaz. Herkese yaranmaya çalışma Bin hayırdan bir cefa doğsa Müteşekkir kul bulunmaz. Dünya benim diye gerinme! Kefenden gayrı mülkün kalmaz. Bedenler ezilir, ruha eziyet edilemez. V hızıyla Filistin’e düşen bir bombanın Tesiri hiçbir fizikçi tarafından ölçülemez. Yüzü düşmüş insanların Bir çizikten Allah’ı göremez.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
V HIZIYLA YAŞAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
V HIZIYLA YAŞAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatları bire merminini ucunda ellerinde umutlarıyla yaşlı gözleri yaşlı insanları görmeden gecen bebaht insanların ayaklarına kader kamçı bağlar yaralar bir gün... o gün orda olmak isterdim. düşmüşlüklerini hatırlatıp olmalarını isterdim evladının cesedine sarılı ağlayan bir babanın yerinde... (acılarımı dindirmeyen dünyanın asi suratıyım)
o zaman merak ediyorum gülen kim olacak ağlayan kim yada ölüp de gülen kim?
(ağlayacak kadar gülmedik ama gülecek kadar ağladık)
Sanat detaylara gizlenir, Detaylar hüküm sultanı bu aralar. Kasvetin pabucuna kamçı bağlar, yaralar Ellerin zülüm kokarsa, gölgeni adalet kovalar. Huy yıkansa külhanlarda, hak aratır köteğini. Dünya! Çek üzerimden ellerini.
teşekkürler effndim sayfamda sizleri görmekten memnun oldum. hayat o denli güzel ki her şeyden önce yaşamayı gerektirdi bize. ne mutlu v hızıyla yaşama sarılanlara ey hüzün şairi! hüzün ki ölenlerimizde oldu dünyanın ortadoğusundan güneş battı.