Yine oldu gece. Beni benden alan geceler... Özgürlüğüme kahpe bir kurşun sıkılmış gibi, Üzerime çöküyor gece.
Bütün sevdiklerimi benden alan geceler, Nice insanı sinsice katleden geceler Lokmanın bile yarasına derman olamayan geceler Bari benin yalnızlığıma derman ol.
Ah geceler, sırdaşım geceler… Bir kapı sesi istiyorum. Yalnızlığıma ortak olmak isteyen bir kapı sesi Ah bir duyabilsem o sesi…
Vuslat diye karış karış Toprağını öptüğümüz memleketin Üzerine çökünce geceler İçimdeki benden soyunup Bambaşka bir kimliğe büründüren geceler.
Karıncaların gelmesinin istemedikleri Bir davetsiz misafir mi? Neden örtünüp yalnızlığa kapatmışlar kapılarını Deliksiz mahzenlerinden sıyrılıp uğramıyorlar bana.
Güneşim nereye gitti? Bütün her yeri aydınlatan güneşim! Bu siyahları kim verdi bana Bulun, bulun onu.
Bu kelebekler kimden şikâyetçi? Ömürlerinin yarısını bir gecede karanlıkta geçirten kim? Karanlığa aldırma, çırp o güzel kanatlarını, Ölüme inat.
Bak ne güzel ışık saçıyorlar Karanlığa inat böcekler. Karanlığın, sessizliğin ortasında Yakmışlar isyan ateşlerini.
Bir rehber misali Yol gösteriyorlar öksüzlere yetimlere Bana da gönderin bir ışık parçası Ben de göreyim yolumun önünü. Ben de katılayım dervişler kervanına, ben de.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GECELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GECELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bütün sevdiklerimi benden alan geceler, Nice insanı sinsice katleden geceler Lokmanın bile yarasına derman olamayan geceler Bari benin yalnızlığıma derman ol.
Ah geceler, sırdaşım geceler… Bir kapı sesi istiyorum. Yalnızlığıma ortak olmak isteyen bir kapı sesi
Şiir, resim, fon, yazı rengi her şey bütünüyle tam bir uyum içinde... Şiirde anlatım ve paragrafladaki akış zincirleme bir birine bağlı sonucu "İbrahim Etemin" saltanatı bırakıp katılığı güzelleiğe bağlamış şaair... karnlıktan aydınlığabir yol haitasaı görmek mümkün şiirde... Şiir mükemmel... Şiiri iki arkadaş kaleme almış. hür iki yüreği ve şiiri kutlarım, her iki şiir dostuna da başarılar dilerim... Yolunuz açık olsun...
Anladım ki,unutulmuyorsun sen Ne olur, ne olur işindeki o beni yen, Anladım bunu,yine karanlık yine sen, Yanlış duyguları eyleyemezmisin men.
SAYGILARIMLA...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 11/5/2010 8:31:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu güzel ve estetik yorumunuz için cok teşekkür ediyoruz sayın cemalettin hocam. gözlerin üstümde olmasından heyecanımdandır belki de olanlar belki de yaşanmamışçasına yalnız ve kırılgan hayaller akar içime sevda diye girdik bu yola... eyleme hocam velakin yıkacak değiliz dostu
Hata istemeyerek yapılan şeylere denir. Fakat bizim hata dediklerimiz, son derece isteyerek yapılanlardır. Hatta doğruyu yaparken bile bu kadar dikkatli olmayız. Bunlara hata denemez. Ne deneceğini de bunları yapanlar bulsun. Buna ben de dâhilim diyebilirim
Nice insanı sinsice katleden geceler
Lokmanın bile yarasına derman olamayan geceler
Bari benin yalnızlığıma derman ol.
Ah geceler, sırdaşım geceler…
Bir kapı sesi istiyorum.
Yalnızlığıma ortak olmak isteyen bir kapı sesi
Şiir, resim, fon, yazı rengi her şey bütünüyle tam bir uyum içinde... Şiirde anlatım ve paragrafladaki akış zincirleme bir birine bağlı sonucu "İbrahim Etemin" saltanatı bırakıp katılığı güzelleiğe bağlamış şaair... karnlıktan aydınlığabir yol haitasaı görmek mümkün şiirde... Şiir mükemmel... Şiiri iki arkadaş kaleme almış. hür iki yüreği ve şiiri kutlarım, her iki şiir dostuna da başarılar dilerim... Yolunuz açık olsun...
Anladım ki,unutulmuyorsun sen
Ne olur, ne olur işindeki o beni yen,
Anladım bunu,yine karanlık yine sen,
Yanlış duyguları eyleyemezmisin men.
SAYGILARIMLA...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 11/5/2010 8:31:42 PM zamanında düzenlenmiştir.