küf kokan bir sevda öyküsüydü bizimkisi, vesikalık kadrajlara, mühürlü suretin, her yoldaşımın olduğu gibi, metelik/siz cüzdanımın, ...baş köşesini avutuyordu, -tıpkı Tanrının istediği gibi... ki o; nimetini kulun cüzdanında görmek ister...
kapı her saat bağırıyor avaz avaz, hep aynı suratsız postacı... -geçmişten- kopartıp tüm hayallerimi/zi dikeliyordu tüm endamıyla, işte karşımızda! ...mektup yine buram buram acı, oku/n/dukça taze taze gözyaşı... sonra mı? kader yine; Badavut kıyılarına, yalnız yakamozlara teslim ediyor bizi usulca...
...
senin yanında durmak adına; hangi kapıyı aralasam, ya iki gözü iki çeşme örselenmiş kaderler, ya -namahrem var- diyen fahişeler.. ve senden kaçmak adına hangi kapıdan çıksam; ya alışamadığım soğuk esen Meltem’ler, yada sıcaklığı karamsarlığımı bozuyor diye, -tutunamadığım- ...içimi titreten güz/el/ler...
ve sonra tabi sen; herkesi sevmeye çalışan, ve kendini hep unutan, bahar bahar bakan kadın... söylesene Allahaşkına,
Hangi el oğlunun derme çatma yollarında öğretmediler sana gözüm? ...anca geçmişin, aşka kefen biçtiğini?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmişle kavgalıysa kader... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmişle kavgalıysa kader... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.