gün biter, ay biter mevsim geçer zelzeleye tutulur renkler ve sesler geceler hep karanlık, hep hüzün y a n a r ı m gündüzler inadına sevinç, inadına ışıl ışıl s o l a r ı m inadına seni arar, seni sorar gözlerim ey yârr...
n e r e d e s i n ?
bilmez misin aşktan gayri adres yoktur bilmez misin ki senden öte yol yoktur gidecek! hüzzam makamında ağlar ezgiler, sonra hasretler bir tek sana yakılır türküler sana ağlar (kalp de dahil) tüm ritimler raks eder gözyaşları kirpiğimde, sana bir tek sana yâr...
a d ı n k a l ı r senden arda bir o kalır sen gidersin ’sesin gider, yüzün gider’ a h ı m k a l ı r umutlar gider, hevesler söner sen yoksun ! n e r e d e s i n y â r ?
rüzgârlara sorarım, yağmurlara bulut bulutlara yağmur olur a ğ l a r ı m sıra sıra (d)ağlar dizerim yüreğime dağlanır her bir yanım
adın solar, adın kanar s e n y o k s u n yine de adın kalır ben giderim sen gelmezsin bir tek a d ı n k a l ı r
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adın Kalır şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adın Kalır şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir şairin kendi şiirini okuyabilmesi...kaleme aldığı duygularını.... kendi sesiyle yorumuyla aktarabilmesi...ne güzel...kutlarım...çok güzeldi...sevgimle...şairem..
sesinin rengi şimdiye kadar yazılanların kimliğini sundu netti anlaşılırdı anladım adın kalır sesin kalır mutlu olur sayfa saygım ve çok beyenimle kutlarım tanıdıktı...
şiir başkadır onu okumak sahibinden sahiplenenden o mikrofonun başında şiire başlamak için beklerken ki o heyecan o istek varya işte onu aldım adı kaldı sesin kaldı süperdi beyendim az astım yüzümü ama gülümsedimde
Keşke bitirmeseydiniz günü; zaman yanında ne de çabuk geçerdi halbuki. Şerefsiz yelkovan antremana çıkmışcasına dönerken sevgilinin kollarında, güne başlamadan bitiverirdi. İşte tam burada sevgili fulya, tam burada... onsuz duran zamanda, günü , ayı, mevsimleri bitirmişsiniz ve hala aramakta iseniz nerdesin diye, baya sabırlı olduğunuzu zannediyorum. tüm türkülerin ona yakıldığı,karanlık gecelerin onsuz daha karanlıkken hüzün ile doldurması hayatınızı, Aylar boyunca solmanızı dile getirebilmenize şaşırmadım değil aslında. Ümitsizliğe ümit serpiştirdiğinizi burada görüyorum, aferin size. Onun gittiği yerde sizin aşkınız varmı? bilmezmisin aşktan gayrı yol yoktur derken, gittiği yeri bile bilemzken, aylar mevsimler geçmiş nerede olduğunu bilemezken , aşktan gayrı yol olduğunu bilen siz, başka bir yoldamı aradınız aşıkınızı? Madem ondan öte yol yok ne ara kaybettiniz her damla göz yaşı kirpiklerinizden süzülen sevgilinizi. Araya araya bulamdığınız zamanlarda, kendinizden de bir parçamı bıraktınız her sorduğunuz yere. Aklınızımı yitirdinniz , yoksa bir adı ile yetinme gayretine girdiniz?
Siz bana bakmayın Allah aşkına, aklı aklımda kalan birini hatırladım ve kızdım bir anda. Şiirlerinizi bu günlük okumayı bırakıyorum. Beğenmesem bu kadar kıskanarak size savrulmam inanın. Kaleminiz kuvvetli,hoş kalem faber olsa ne yazar. Yazacağı yazarın yazmak istediğinden başka ne olabilir. Sevgili yi bulmak için aramak gerekmez fulya, sadece astar üstüne boya sürmeye benzer, sıva sağlamsa, bir beyaz kireçle örter üstünü en güzel boyayı boyar geçersin işte. ZAman geçip rutubet dışarı vurmaya başlayınca, siz bilirsinizde, bilenler bilmez işte... bu günlük bu kadar hoşçakalın...
arşivim olsa da bu yorumlarınızı biriktirsem, anlatmadan sadece şiirle bu kadar anlaşılabilmek tarifsiz bir mutluluk ve bilmediğim bir huzur bıraktı kalbime...
eksik olmayın, siz bu gidişle Da Vinci nin şifresini bile çözersiniz :))
bilmez misin aşktan gayri adres yoktur bilmez misin ki senden öte yol yoktur gidecek! hüzzam makamında ağlar ezgiler, sonra hasretler bir tek sana yakılır türküler sana ağlar (kalp de dahil) tüm ritimler raks eder göz yaşları kirpiğimde, sana bir tek sana yar... a d ı n k a l ı r