(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O deniz... Her sabah, her akşam duruyor penceremde. Ama ben... Dargınım denize ... Baksam görür müyüm bilmem ki maviyi? Sizin gözlerinizle görmek de güzeldi. Gönlünüze sağlık...Sevgiler..
Olmaz olur mu hiç,nasılda sizi alıp götürür bir deniz kenarında oturmak taa uzaklara.Hele gece yakamozları kıskandım ay ışığını kıskandım denizle dans edişlerini,sanki nispet yaparlarcasına..Yürek öylesine güzel işlemiş ki mısraları nakış nakış..
kesinlikle her insanın yaptığı bişeydir sanırım denizin karşısına geçip saatlerce oturmak ve düşüncelere dalmak en azından ben çok sık yaparım bunu.... tabi bununla birlikte denize karşı sorular sormakta cabası ben cevap alıyorum denizden... eline koluna yüreğine sağlık....
hiç ah deniz olsam demedim demem de sanırım. çünkü derinlerinde ki lisanını bilmediğim dünya beni korkutuyor. a güneş hergün gözlerime doğsa yeter benim için...sıcaklığı hissederim nasıl olsa...çok güzeldi şiir yine düşündürdü bayağı... saygı ve sevgiyle kalın...
Bu çok güzel şiirden sonra, "Ah bir deniz olsam" diye aklımdan sık, sık geçireceğimden eminim. Duygular çok güzel ifade bulmuş dizelerde... Tebrikler...selam saygı sevgiyle
Müthiş bir sorgulama,tasvirler harika,şiir bir harika !... Serbest şiir işte aynen böyle akıcı bir konuşma gibi olmalı... Etkilendim...hem de çok... tebrikler