(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarifi zor bir çıkmaz sokak sensizlik, Bilinmeyen, Bulunmayan bir adres misali.. Geri dönüşlerin korkusunu taşırken içimde belirsizlik, Bir yoldun sen sevdamızı birleştiren,hasret değil.. Tebrik ederim çok güzel,samimi ifadeler....
hasret çekileni unutmak için yarayı kaşımamak lazım değil mi ? bırakında kabuk tutsun artık. çünkü bir sızı olmuş yürekte doyumsuz sevda olmaktan istifa etmiş...ve şairin dediği gibi son olmayacak bu tomurcuk. gönül yakaladıkça baharları...bu yüreğe kaleme sağlık...çok güzel bir şiir okudum yine...saygı ve sevgiyle kalın...
Unutulması zor hatıralarla sarıp sarmalanmış dört bir yanım, Dayanılması zor acılar,durmaz,kanayanım, Kaşıdıkça anıları çaresiz,boynu bükük ağlayanım, Bir yarasın içimde sürekli kanayan,kabuk bağlamış değil..
Masum gülüşlerinin gizeminde takıldı çocuksu heyecanlarım, Tebessümünle oyunlar oynardı ruhumda kopan fırtınalarım, Gözlerinin yeşilinde değişir mevsimler,yüreğimde baharlarım, Bir tomurcuksun sen açan gönlümde,hiç bir zaman son değil...
Yüreğinizdeki sevginiz bahar dalları gibi hep tomurcuklarla bezensin rengarenk açsın her mevsim çiçek çiçek..
uzaklarda
sessiz
dalgın
ürkek
hiç sönmeyen bir ışık
tebriklerim burada