gözlerimi kapatınca farkettim her rüzgar lavanta kokmazmış anne ve her rüzgar ağlatırmış bulutları
nöbetteyim firarım verilmedi daha son şansımı sınayacağım inceldiği yerden kopacaksın bir gün dağıldığında kehribar tespih gibi tek tek ve de yeniden seni ben toplayacağım
seni çözmek için dersime çalıştım yeni bir diyar olmalı bulacağım yeni bir dil olmalı öğreneceğim
yine de her şeye rağmen tutunmazsan ellerime son kez bakarak dudaklarının kıvrımlarına fallarımda kal beyaz papatyam ve oracıkta papatya bahçelerinde ellerinle ört üstümü derin uykuda kalacağım
ne gökyüzüne bakabilirim doyasıya ne de tornistan eden vapurların ağzındaki köpüklere artık sonbaharı biriktiririm ceplerime
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FİRARIM VERİLMEDİ DAHA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FİRARIM VERİLMEDİ DAHA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melodi tadı ve gizeminde...Tanımsız bir tat bıraktı yüreğimde dizelerin...Hayranlıktan da öte birşeyler demek istiyorum ama ,senin yüreğine bıraktım ne demek istediğimi...Çünkü şair anlar,şairin ne demek istediğini...İmgelerle sarmaşdolaş dizelerdeyim hala...Sevgi ve selamlarımla güzel yürek..
Nöbetteyim, Firarım verilmedi daha Son şansımı sınayacağım, “İnceldiği yerden kopacak” sın bir gün Dağıldığında “ kehribar tespih” gibi Tek tek Ve de Yeniden, seni ben toplayacağım. Özünü kalbimin zor noktasında saklayacağım.
Nöbetteyim, Firarım verilmedi daha Son şansımı sınayacağım, “İnceldiği yerden kopacak” sın bir gün Dağıldığında “ kehribar tespih” gibi Tek tek Ve de Yeniden, seni ben toplayacağım. Özünü kalbimin zor noktasında saklayacağım.
Seni çözmek için Dersime çalıştım; Yeni bir diyar olmalı, bulacağım Yeni bir dil olmalı, öğreneceğim Yeni bir yar, yeni bir dilaver olacağım. Yine de Her şeye rağmen, “Olmazsa olmaz”ım var Kalamam, olamam, yapamam, … dersen Son kez bakarak dudaklarının kıvrımlarına Fallarımda kal beyaz papatyam, elveda ! diyeceğim.
tam bir şiir. kusursuz .vazodakilerin yanına bunu da ekledim. demetim bir çiçek fazla şimdi. kalemine sağlık.tarz yakınlığı hissettim. kutlarım.
... Nöbetteyim, Firarım verilmedi daha Son şansımı sınayacağım, “İnceldiği yerden kopacak” sın bir gün Dağıldığında “ kehribar tespih” gibi Tek tek Ve de Yeniden, seni ben toplayacağım. Özünü kalbimin zor noktasında saklayacağım .... Etkileyici şiiri kaleme alan yüreğe selamlar.Kutlarım...