(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dalların rüzgârına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dalların rüzgârına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellere yağacak sarı yağmurun hırçın rüzgarlarda yol almasını izlerken zordur düşünmek.... .......Ve de ellere düşmeyen o altın sarısı yaprakları öpmek zordur her zaman......... .................Ebruli rüyasında mitolojik rüyada mıyız diyenlere inat!........
Sonbahar iyicene geldi...Ama mutluyuz yarınlar için...Şair dese de şöyle:
Dalların rüzgarına sarı yağmurlar yağdırmak... sonsuzluğa işaret denizler gibi... En can alıcı bölüm 'yüreğinde ben vardım' diyor yaa... İşte ordaydım... Ne kadar etklleyici...
''Dolgun başak tanelerinin sarardığı, sonsuz bir buğday tarlasında, ellerimi açıp, yürümek istiyorum. Ve başımı göğe kaldırıp, güneşi yüzümde, sıcaklığını içimde hissetmek... Ve avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum ''burdayıııımmm''. Cennete gidersem bunu mutlaka dileyeceğim. Kesin. Yanılsama gibi...'' uzun zaman önce buna benzer bir resim vardı aklımda benim de böyle...yazmıştım.resmi görünce ilk o geldi aklıma.bulup o kesitini yazdım buraya işte)
ebruli güzel bir boyama sanatı ekolojik kimyasallar ile yapılmakta ve son derece zevkli bir sanat......... bir çok insanı dinlendirebilir , bir nevi terapi gibi vede. kin . nefret duygularını yok eder , sadece güzel bir gönül .merhaba................
ebruli güzel bir boyama sanatı ekolojik kimyasallar ile yapılmakta ve son derece zevklı bir sanat......... bir çok insanı dinlendirebilir , bir nevi terapi gibi vede. kin . nefret duygularını yok eder , sadece güzel bir gönül .merhaba......
yansımadan belirsizliğe
dolandım bildiğim o sese
şimşekler vururken ruhuma
kalmalara boğuktu sesim
iç sesinin yansıması gibiydi...tebrikler
sevgilerimle