(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hangi Harf Eksik şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hangi Harf Eksik şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
A aldı başını cemin damında erkenden feleğe gömülmüş ğ'li hayatına ızdırap inmelerinde jokeyi kara lüleli minesi narin otobüsünde örnekleri pırasa renginde sevgi şiirlerini ticaret uykusunda ütopik varsayım yargılarının zehrinde.
Sesli,sessiz Noktalı,noktasız Kuyruklu,kuyruksuz tamıtamına 29 dokuz şeker gibi harfe rağmen mi? 49 yapsak eminim ki, "Keşke 50 olsaydı" dersin. Başımıza iş çıkarma lütfen.Mevcutlarla yetiniver. İyiki de,susma zamanıymış.
Hangi harf mi eksik, hımmmm dur bakayım, buldummmmmm o kadar yumuşak g var, ama bence eksik olan daha yumuşak g, kutlarım harikasın, sevgi ve selam ile.
Hanımefendi ; Tam bir şeyler yazacaktım bir daha okuyum derken , Kova nın yorumunu gördüm ve koptum.Bu havuz deliktir dolmaz diyip sıyrılıyorum. Tebriklerim hem size em Kovaya... Saygılar sunarım...
Elbette bir eksiklik var, doğru dürüst karar veremeyenlerin mahsun insanlara verdiği zararlardır.İşte o harf eksik litarütürden hicivde yapılan şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
arap harflerinden eksiğimiz yok fazlamız var, kiril alfabesinden dört eksik, iyi ki çinli değiliz ve japon...böyle bir durumda havuz kaç saatte dolar...
yeni bir matematik metodu geliştirdiğime inanamıyorum)) şiirden hareketle x e ulaşan ilk insan olarak tarihteki yerimi aldım).payemi sizinle paylaşabilirim.))
sağ gösterip soldan aparkart...ilk raundda kaç öğrenci düşürebilirsen ringden o kadar iyi mantığı sanırım. ne yetenekler zayi olmuştur o problemler yüzünden((.bi şiirin yaptığına bakarmısın.eksik olan harf buymuş işte x ...
Havuz problemlerinin mantığını hala anlayabilmiş değilim. Bi de şey vardı, yaş problemi. Ahmetle Ayşenin yaşının çetelesini bize tutturup sonra Hasanın yaşını sorarlardı. :) Nefret ederdim matematikten. :)))) Düşündüm de, ettiğim kadar varmış. :))) Sevgiler.
Gözler uzaklara dalıp dalıp gitmeye başlamışsa bana göre o kitapta bir harf değil çooookkkkkkkk eksik var. Yine özgündü . Ama ben bulamadım o harfin neyi çağrıştırdığını Azıcık kopya :))var mı yazarım .))
susma zamanı
uzaklara dalıp
mesafeyi
ölçme zamanı
alfabede
hangi harf eksik
bulma zamanı
TEBRİKLER