(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSTURURUM. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSTURURUM. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Kardeşim ; Şiiri kısalttıkça da manevra alanını daraltıyorsun.Azıcık emniyet sübabı bıraksaydın ! Bu rest değil bence dayatma. Bacım sen işini bilirsin ben karışmayım. Çok net ve sert bir şiirdi.Tebrik ediyor saygılar sunuyorum.
Ablacım harikasın yaaaa sabah işe geldigimde ilk şiirini okuyorum valla helal benim ablama diyorum kısacık ama ne anlamlı Tebrik ederim şairem.Saygılarımla Nergiz çiçekleri dolsun hertarafına
kalemimin susduğu, gönlümün şakımadığı, göçlerin başladığı, o ıssız duraktayım. ya gelir beni durdurursun, ya da ben gelir, SENİ SUSTURURUM
değerli şiir dostu güzel ama kısa olmuş...yazacaksak tam yazalım değilmi şiiriniz selam verip kaçan insan misali hemen başlamadan bitiyor...yinede tam puan verdim 5 puan aslında etmiyor...kızmak ve darılmak yok...teşekkürler...devamımnı dilerim..
bazen az ve öz olmalı diye düşünüyorum( belkide uzun yazamıyorum) insanın kişilik özelliğiylede alaklı olabilir.ama haklısınız bir kaç satırdaha olabilirdi.kızmadım ve darılmadım,bu eleştiriler düzeltip doğruyu bulduracak.teşekkür ederim.saygılar.