gittiğim bu labirentli yollar bastığım bu çıplak kaldırımlar sana tuzak sevgili sana çok uzak! ne yapsam da silmiyor ayak izini bu fırlama züppe sokaklar!
kapımı vurup duran beni benden ç/alan sen değilsin bir başkası başka bir yabancı bak arsız geceler tenimle sevişiyor dünden kalma yorgun hepsi üzerimde sabıkalı dolaşıyor!
gel/me artık! bak/ma gözlerimin içine kaç yalancı baharı tohumsuz ektim avuçlarıma kaç sancılı hasreti uykusuz salladım ninni gibi baş ucumda bilmedin görmedin şimdi de gel/me sevgili! yurtsuz ve u/mutsuz koyun koyuna sabahlarız akşama!
kucakladığım bu koca yalnızlık vazgeçemediğim kötü bir alışkanlık sağır arkadaş gibi sarılıyor boynuma dili yok ki bu meretin! adam gibi çıksın da konuşşsun karşımda! namussuz! kendi sesimi bile unutturuyor hep bana!
sen uyu uyu sen sevgili! sakın kalkma! bekle/me beni! rüyanda koşar adımlarla bakarsın girerim koynuna!
şimdi seni hoş karşıla(ma)yabilirim şimdi sana boş gözlerle bakabilirim hem taşıyorken üzerimde emanet gibi seni hem de geçmişten bugüne siparişlerini ihanetin!
şimdi gel/me sevgili! gel/me şimdi! seni sevebilirdim belki çıkarsaydın eğer yüzündeki şu maskeyi!
kusuruma bakma sevgili! şanına yakışır şiir değildi bu sen uyu sevgili sen uyu! say ki ısmarlama aşktı bizimkisi üstelik bozuk parayla da olsa say ki ödendi bahşişi tuzlu!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel/me Şimdi! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel/me Şimdi! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kusuruma bakma sevgili! şanına yakışır şiir değildi bu sen uyu sevgili sen uyu! say ki ısmarlama aşktı bizimkisi üstelik bozuk parayla da olsa say ki ödendi bahşişi tuzlu!
şimdi gel/me sevgili! gel/me şimdi! seni sevebilirdim belki çıkarsaydın eğer yüzündeki şu maskeyi! çokçok manidar kutladım şairem gül ve sevgimi bıraktım sayfana,,,
İşte, sen hep eksik kalansın.İşte, ben o hep yarım kalanım. Onca insan geçti gitti ömrümden, ben kendime doyamadım. Sadece onlar değil, her insanda ben kendimi defalarca terk ettim. Kimi sevsem, önce kendimi yitirdim. Senin gibi... Benim gibi... Özüm yok Geçmişim kayıp belki.. HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞMESİ DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM..
şimdi gel/me sevgili! gel/me şimdi! seni sevebilirdim belki çıkar(ma)saydın eğer yüzündeki şu maskeyi!
kusuruma bakma sevgili! şanına yakışır bir şiir değildi bu sen uyu sevgili sen uyu! say ki ısmarlama aşktı sadece bizimkisi üstelik bozuk parayla da olsa say ki ödendi bile çoktan bahşişi tuzlu!
Tebrik ediyorum. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
gel/me bugün sevgili! düş/me aklıma şimdi! ... Belki gelmez ama akla düşer her zaman. Şiir güzel lâkin ısmarlama aşk ağır uykuyu kâbusa döndürür. Tebrikler.
şimdi gel/me sevgili! gel/me şimdi! seni sevebilirdim belki çıkar(ma)saydın eğer yüzündeki şu maskeyi!
kusuruma bakma sevgili! şanına yakışır bir şiir değildi bu sen uyu sevgili sen uyu! say ki ısmarlama aşktı sadece bizimkisi üstelik bozuk parayla da bile olsa ödendi çoktan bize tuzlu gelen bahşişi!
muhteşem duygularla çağlamış yine yürek kutlarım harikasın...tüm güzellikler yüreğinin olsun...
kusuruma bakma sevgili!
şanına yakışır şiir değildi bu
sen uyu sevgili
sen uyu!
say ki ısmarlama aşktı bizimkisi
üstelik bozuk parayla da olsa
say ki ödendi
bahşişi tuzlu!
ELLERİNE SAĞLIK,GÜZEL ŞİİR İÇİN