zorla bırakıldığım bir zamanın en karanlık mutsuzluğundayım, ya sabah olmazsa, ya doğmazsan odama, ve konuşmaya devam ederse bu hain gece, ya girmezsen gönlüme...
baygınken morga atılmış bir durum içindeyim, yalnızlığı paylaştığım ’ben’ler artıyor bir bir, arttıkça azalıyorum,azaldıkça mutsuz...
çilesiz her surada tüküresim var, mutluluğa hamile yürekleri korkutup düşük yaptırasım var, anem kızarsa kızsın, onu da korkutsalardı keşke...
hayatın doğarken reşit olan, ve üvey muamelesi gören bir çocuğuyum, popom yerine kalbime vurmuş ebem, ebeme küfredesim var...
kabul olmayan ve seni anan onca duama rağmen ezanlar okunurken son ses müzik dinleyesim var...
cennetin bildiğim şifresini üç kez yanlış girip bloke ettiresim ve üstelik kendi yerime başka bir ölüyü cehenneme itesim var...
evet;
zorla bırakıldığım bir karanlığın en mutsuz yerindeyim...
içimdeki her şeyi tek kelimeyle duyurasım var, aksinde ne merhamet kalır ben de ne de ar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gel desen de gelir mi müsebbibi.....
Güzeldi...
Sevgiler