gözyaşım sıçrar ya kalbimin en derininden ellerim kayar dengemin menzilinden ruhum bilfiil ateşlerde kıvranır zaman limitin dolar ahım gider vahımın enderinden rabbena affeyle ölüm gelir zamanın en derininden
zamana sıkıştım kalakaldım kapıma dayandı ölüm korkusu öyle insafsızki yaşlanmak ateşten gömlek... hatrı kalır eskilerin hem dilinde tuz buz olur gözyaşların mendilinde ölümzamanın en derininde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM ZAMANIN EN DERİNİNDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM ZAMANIN EN DERİNİNDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gözyaşım sıçrar ya kalbimin en derininden ellerim kayar dengemin menzilinden ruhum bilfiil ateşlerde kıvranır zaman limitin dolar güzellikten bir deri bir kemik... ahım gider vahımın enderinden rabbena affeyle ölüm gelir zamanın en derininden
zamana sıkıştım kalakaldım kapıma dayandı ölüm korkusu öyle insansızki yaşlanmak ateşten gömlek... hatrı kalır eskilerin hem dilinde tuz buz olur gözyaşların mendilinde ölüm gelir zamanın enderinde
kabılcevz şairi
Çok kıymetli şair güzel şiirini okudum harika. çok güzel ifadeler. Hre canlı ölümü tadacaktır. Sorun ölüm gelemeden önce ölmek. En sonunda varılacak sevgiliyi ölmeden öce daha doğr dağmaz bulma ve onu bilmek. O gerçeke sevgiliye gitmek için onun younda bulumkak. Ölümden korkmak değil, sevgiliye gitmeye arç aolduğu için ondam korkmamak... Ve onu da hayatın en gerçekçi değer olduğunu bilmek şarat. Çok güzel bir şiir... Allah utandırmadan, korku salmadan, hazırlıklı olup güzel va haırlı ölümle karşılaşmayı nasip eylesin... Fazla söze gerek yok tek kelimeyle ders verici MUTEŞEM VE MÜTHÜŞ bir şiir... TEBRİKLER tabii kul hakkıyla da ölümü tatmamak... Hani evin tapusu??? Yaaaa!!! ... ŞİİRİDE YAZARIDA KUTLARIM... SELAMLAR, SEVGİLER, SAYGILAR...
ümit nerde yorum yaz mış ki? RESİMLERİNİ İNCELE GÖRÜRSÜN
kitapları da istemiyorum. BU CÜMLE ÇOK YANLIŞ
beni kırdın diyorsunuz, peki siz de kaç kere beni kırınız da ben hep örtpas ettim. DOĞRUDUR FAKAT SİZ BENİ DAHA KIRDINIZ VE ÜZDÜNÜZ...
bir kerecikte nerdeyse dostluğu bir kenara atacaksınız. SENDEN AYRIMAK BİR ZÜLDÜR BANA ÇOK ZOR... BANA HİÇMİ GÜVENİN YOK...
onları göndermemmemin nedeni de size güvenmekle alakası yok. göndermeyeceğim, AMA BEN İSTEDİM İSTİYORUM SENİNLE EBEDİ DOST KALALIM VE SENİ BÜYÜK MAKAMLARDA GÖRMEK DİLEĞİMDİ...
çünkü gözlerin üstümde olmasını istemiyorum. NEDEN NİÇİN İSTAMİYORSUN. SENEİN BENDEN ZİYADE KENDİNEDE GÜVENİN YOKTA ONDAN. NE OLUR DÜNYAN MI YIKILACKATI. SENİ ANLAMAKTA ÇOK GÜÇLÜK ÇEKİYORUM...
LÜTFEN YUMUŞA GERGİNLİĞİ ORTADAN KALDIR KENDİNİ DÜZLET VE DEĞİŞTİR GÖNLÜMÜ AL... BİR ŞAİRE YAKIŞANI YAP...
yorumlarınız için minnettarım size., varolun daim hocam.
size güveniyorum. gerçekten de güveniyorum. bide ilk günkü yerde değiliz. çok güzel ve sağlam temmellerle bir dostluğumuz var. bunun bozulmamasını temenni ederim.
ÇOK SAĞOL YORUMUMU BEMBEYE BOYAMIŞSIN MOARL BILDUM DUYGULANDIM, MEMNUN OLDUM FAKAT GÖLÜMÜ SİYAHLA BOYADAIN ÇOK ÜZDÜN, ÇOK KIRDIN... KIRILDIM BİR OKLUN MÜDÜRÜYÜM DIM ADRESİM BELLİ YİNEDE SANA GÜVEN VERMEMEİŞİM VEYA BANA GÜVEN DUYMUYORSUN... DOSTLUĞUMUZ BELLİKİ TAAA BŞATAKİ AYNI YERDE ŞİİRİME LÜTFEDERSEN OKUR YORUM BIRAKIRSIN, BENEDE ŞİİRİNİ OKUR YORUMUMU DÜŞERİM... ... KAÇANA ULAŞILAMAZ... BEN ULAŞAMADIM ÖNEMLİ DEĞİL...
ÇOK SAĞOL YORUMUMU BEMBEYE BOYAMIŞSIN MOARL BILDUM DUYGULANDIM, MEMNUN OLDUM FAKAT GÖLÜMÜ SİYAHLA BOYADAIN ÇOK ÜZDÜN, ÇOK KIRDIN... KIRILDIM BİR OKLUN MÜDÜRÜYÜM DIM ADRESİM BELLİ YİNEDE SANA GÜVEN VERMEMEİŞİM VEYA BANA GÜVEN DUYMUYORSUN... DOSTLUĞUMUZ BELLİKİ TAAA BŞATAKİ AYNI YERDE ŞİİRİME LÜTFEDERSEN OKUR YORUM BIRAKIRSIN, BENEDE ŞİİRİNİ OKUR YORUMUMU DÜŞERİM... ... KAÇANA ULAŞILAMAZ... BEN ULAŞAMADIM ÖNEMLİ DEĞİL...
ÇOK SAĞOL YORUMUMU BEMBEYE BOYAMIŞSIN MOARL BILDUM DUYGULANDIM, MEMNUN OLDUM FAKAT GÖLÜMÜ SİYAHLA BOYADAIN ÇOK ÜZDÜN, ÇOK KIRDIN... KIRILDIM BİR OKLUN MÜDÜRÜYÜM DIM ADRESİM BELLİ YİNEDE SANA GÜVEN VERMEMEİŞİM VEYA BANA GÜVEN DUYMUYORSUN... DOSTLUĞUMUZ BELLİKİ TAAA BŞATAKİ AYNI YERDE ŞİİRİME LÜTFEDERSEN OKUR YORUM BIRAKIRSIN, BENEDE ŞİİRİNİ OKUR YORUMUMU DÜŞERİM... ... KAÇANA ULAŞILAMAZ... BEN ULAŞAMADIM ÖNEMLİ DEĞİL...