(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZÜN VE YÜZÜM. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZÜN VE YÜZÜM. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hüznüm,bir başka yüzüm, yüzümse,bir başka hüznüm. kırk kata sarılı bohça hayatım dediğim yüzün. hüznünle sar beni, bu yüzünle seveyim seni...
KISA AMA ÇOK ANLAMLI DÜŞÜNDÜREN DİZELER.HÜZNÜM BİR BAŞKA YÜZÜM,YÜZÜMSE BİR BAŞKA HÜZNÜM ÇOK ANLAMLI İMGELER TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ŞAİREM YÜREĞİNİE DUYGULARINA SAĞLIK.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SEVGİLER..
bir aynanın yansıyan yüzünde hüznüyle yüzü gülümsetebilmek ve en derinlerden çıkıp o hüzünlü yüzle sevilmek biraz felsefi gibi gelsede ben anladım sevgili şair upuzun bir yolculuk inandığı bir yüreğin sonsuzluğunda güzeldi..sevgiler saygılar
bazen en güzeli ya susmak yada kestirmeden konuşmakdır diye düşünürüm... sizi sayfamda görmek çok güzel şairem,ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkürler.
hüznüm,bir başka yüzüm, yüzümse,bir başka hüznüm. kırk kata sarılı bohça hayatım dediğim yüzün. hüznünle sar beni, bu yüzünle seveyim seni... ****************************************** Ruha bal tadı veren güzel şiiirlerin şairinden yine harika bir şiir okudum..Güzel gönlünüze tebrikleirmi gönderiyorum arkadaşım...
Hüzün, yüzün, kuruüzüm. Hoşaf yap da yiyelim diyesim geldi... Ne güzel olur değil mi kara kışa hafiten merhaba dediğimiz şu günlerde... Acemibülbül'ün de dediği gibi felsefi boyutu derin bir şiirdi... Daldım gittim hoşafa. :)) Yapılır mı şimdi bu bana. :)) Yüreğine sağlık. Cidden çok güzeldi... Derin bir sevgi ifadesi buldum dizelerinde. Saygılar
................... hüznünle sar beni, .................... Değerli Kardeşim; 1.Birinci sırayı almışsınız :)) 2.Çok kestirme gitmişsiniz :))) 3.40 yüzden hüzünlüyü seçmişsiniz :((((((( Kalan 39 un içinde mutlaka çok neşelileri de vardı.Ancak,siz yine de hüzünü tercih etmişsiniz.Nedendir bu hüzüne düşkünlüğümüz ? Tebrik eder,saygılar sunarım çok şey sarmalamışsınız içten içe...
Değerli Kardeşim;Kırgınlık hafif olsun varsın olsun.Büyümesin,uzamasın.Hafif kırgınlık hayatın iştah açan biberidir.Zararı yoktur.Pekleşmeye yardımcı olur.Kimse sebep ona da saygılarımı iletin lütfen.Sevgiyle kalın efendim.
puslu bir nazilli akşamında,çisem çisem yağan yağmurda,küçük bir kırgınlıkta çıkıverdi aniden.mutluluk elbetteki güzel ama bilinmeyen hüzünde saklı gizem.sağolasın abim,yalnız bırakmadınız beni. ( ben efkarlıyım galiba bugün)
kırk kata sarılı bohça hayatım dediğim yüzün .../ çok eşli bir yüzün gereksinim duydugu hislerden kaynaklanıyor ... kısa ve öz ama içerisinde yüzlerce anlam barındıran bir sayfa...
Tebrik ederim
YALNIZLIK ABİDESİ tarafından 10/20/2010 12:42:24 AM zamanında düzenlenmiştir.