(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazamadığım şiirimsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazamadığım şiirimsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazmadığım şiirimsin sen .. hımmm.. acaba yazsanız deşifre olur diyemi yazmıyorsunuz.. yada onu anlatacak kelimeler kifayetsiz kaldığı için mi yada içinizde yaşatmak için mi en doğrusu siz yazmayın ona belki böylesi daha iyi olur merak olur en azından.. yazmadığım şiirimsin farklı bir görüş bakış açısı kutluyorum şair dost ..yazdığı şiir için
Bir penguen düşünü yazmıştım ve sonunda pir penguen düşü kaldı siyah ve gri demiştim. grisi gündüzdü düşlerin içinde siyahı gece yazmadığım şiiri ne güzel ifade ve duygu katarak yazmışsınız mübalasız ve diyorum ki GDO su bozulmamış bir şiirdi bence
Bugün yazmak için sebebim çok..bari boşa gitmesin....
Yazamadığım şiirimsin
Hayat düne küserken yüreğinin çizgilerinde geceyi süren bir kırıntıyım....... göç ey karanlık sahiplen ırağımda olan girift düşlerimi ... .. Karanlık var mıdır?Biz düş mü kuruyoruz?Oysa karanlıkta yok,ışık olmadığı gibi.Bunlar bizim algı mekanizmamızda kurulan ve bizim sahiplendiğimiz kavramlar...Tabi ki bize veren Rabbımız...Karanlık göç et dese de ürek,ürek diretse de,olmuyor,olmaz da!...Karamsarım...Dudağında ki busesine ağlayan bir sevgili gibidir dünü unutmakta...Unutmak karanlık gibidir...Bir gider bir gelir...Yeter ki gözleri kapatabilmenin ölçüsü gibi,insan unutmayı da unutmasın...O zaman karanlıklardır bayram olan gecelerde!...
kendimi bıraksam esir edecek gökyüzü duygularımı dokunsam ağlayacak gözlerinin acemi ve dilsiz bahçelerinde
....Çok güzel!...Burasına izah yoq!....
gri bir yetimlikti gül çağının yaşandığı zaman hüzünler içinde tomurcuklanan isimsiz korkularımsın savur yüzüme artık gülüşlerini yarın olsun
İnsan giryan içinde çeşmiydi hayatın...Oysa neye yaratıldığını bilmedi...Unutanlardan oldu...Karanlığa saplandı...Ve korkuları oldu...Kazansa dahi kaybedecceği karanlıklar...Hüzünler içinde tomurcuklanan isimsiz korkulardır aslında gülüşler...Gülüşleri olanların faniliğidir an...Ve an bitince,gülüşler de biter...Yarın olur....Kısacası...Bu dize de onlarca ikilem bulurum,ama 'ne alaka' denir...Haklısınız geçiyorum...
düşerim yoksa adressiz coğrafyalara oysa k,i yağmur sesine karışan yarınların baharları daha yeşil
...Yağmur sesine karışan yarınların baharları daha yeşil....aynı düşlerimiz gibi....sevinçlerimize katılan gözyaşlarımız olmasa,güzel olan şeye hiç değer verebilir miyiz?..İnsan kaybedince anlıyor maalesef...Kaybetmeye korkusu olmayınca da öylesine yaşıyor...Oysa yağmur sesine karışmalı yürek...gözler ağlamalı....ki eller birbirne değdiğinde daha güzel,daha hassas ve de daha sıcak olsun kan!:...
derin sanrım yüreğinde sakla beni yazamadığım şiirimsin
Ah min'el aşk!...misali....yüreiğinde saklı....Esas sevgiler hiçbir zaman yazılamaz...Eğer aşıksa,düşünüyorsa birşeyi,dertlenirse geceleri o zaman yazabilir en güzel şiirlerini...Gerçekte budur...En güzel şiirleri olan söz sahibi şairler de en güzel şiirlerini yoklukta iken yazmıştır...gerisi yalan,ütopya....En güzel Allaha aşk şiirleride bu dünyada yazılr...AMa zamanı gelirde bir ihtimal de Cemalini görürse insanlık...Hiç emanı kalmaz kelama...Düşer bayılır...
İşi biraz tasavvufi yönden kemala erdirmek istedim...
Tebrikler kaleminize ve yüreğinize...Başlangıç dizenize takıldım kaldım "hayat düne küserken". Aradığını bulamamanın bir neticesi olsa gerek diye düşünüyorum hayatın bu davranışı.Hep yenide hep sonrakinde gizli olmalı herhalde.Ve bitmeyen umudu bizlere ne güzel bir ezgi fısıldıyor...Duygularınız kadar güçlü olsun maviniz.Saygı ve selamlarımla sevgili Nila...
Tebriklerimle.