Vakit nakit olunca, şu kısacık dünyada Saz çalacak hâlin yok, yaşamaya gayret et. Elinden ne gelir ki, düşmüş isen belâya Saç yolacak hâlin yok, yaşamaya gayret et.
Bazen öyle olur ki, yaptığına şaşarsın Kendini bir şey sanıp, bazen haddi aşarsın Sakın nefsine uyma, yatağından taşarsın Sel olacak hâlin yok, yaşamaya gayret et.
Hayâsı olan kişi, günâhından utanır Eğer riyâ ehliyse, kendini bir şey sanır Rızık veren Rezzak’ı, kul olan elbet tanır Aç ölecek hâlin yok, yaşamaya gayret et.
Burası fâni ise, bâkidir öbür geçe İman, amelsiz olmaz, hazırlık yap ol göçe Hayat ibretle dolu, sevinç, keder iç içe Hep gülecek hâlin yok, yaşamaya gayret et.
Ehli şerden olanlar, her tarafa atar kol Sakın bâtıla sapma, yolun olsun doğru yol Sen; hem sev, hem de sevil, birde affedici ol Öç alacak hâlin yok, yaşamaya gayret et…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMAYA GAYRET ET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMAYA GAYRET ET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Burası fâni ise, bâkidir öbür geçe İman, amelsiz olmaz, hazırlık yap ol göçe Hayat ibretle dolu, sevinç, keder iç içe Hep gülecek hâlin yok, yaşamaya gayret et.
Ehli şerden olanlar, her tarafa atar kol Sakın bâtıla sapma, yolun olsun doğru yol Sen; hem sev, hem de sevil, birde affedici ol Öç alacak hâlin yok, yaşamaya gayret et…
Merhaba hocam.AMİN diyorum efendim. Allah ilminizi bilginizi ilhamınızı artırsın. Şiiriniz o kadar derim anlamlıki, Anlamak isteyen dersini alır.Sivrisineğin çaldığı saz gelir, anlamak istemeyen işine gelmeyen imanı kıtlarlara, davul zurnada çalınsa az gelir nefsinin ardından gider kendi giderken de her yana şeri dokunur.Yüreğinizi ve şiirini kutlarım zaten değerlendirilmeyede alınmış tebrikler Selam Saygılar...
Burası fâni ise, bâkidir öbür geçe İman, amelsiz olmaz, hazırlık yap ol göçe Hayat ibretle dolu, sevinç, keder iç içe Hep gülecek hâlin yok, yaşamaya gayret et. ....Hayat bazen ağlamak bazen gülmektir zaten...Bugün var olan yarın yok olabiliyor..Bugün formda yazan ilanla daha çok anlamalı insan bunu.25 yaşındaki şair bir dost Rabbine kavuşmuş...Ailesine sabır versin Allah.Bizlere de ibret olsun. Tebrikler.. ESRA
Burası fâni ise, bâkidir öbür geçe
İman, amelsiz olmaz, hazırlık yap ol göçe
Hayat ibretle dolu, sevinç, keder iç içe
Hep gülecek hâlin yok, yaşamaya gayret et.
Ehli şerden olanlar, her tarafa atar kol
Sakın bâtıla sapma, yolun olsun doğru yol
Sen; hem sev, hem de sevil, birde affedici ol
Öç alacak hâlin yok, yaşamaya gayret et…
Merhaba hocam.AMİN diyorum efendim. Allah ilminizi bilginizi ilhamınızı artırsın.
Şiiriniz o kadar derim anlamlıki, Anlamak isteyen dersini alır.Sivrisineğin çaldığı saz gelir,
anlamak istemeyen işine gelmeyen imanı kıtlarlara, davul zurnada çalınsa az gelir
nefsinin ardından gider kendi giderken de her yana şeri dokunur.Yüreğinizi ve şiirini kutlarım
zaten değerlendirilmeyede alınmış tebrikler Selam Saygılar...