Ey özlemle yüklü sabah rüzgârı ! Ağlamak için mi kapımı çaldın ?.. Özünden kanatlı bu ciseltiler, Ha senden banadır, ha benden sana, İçelim birlikte, gel, kana kana !..
Bir bilsen ?! Belki de, biliyorsundur !.. İlmin bulağından geliyorsundur !.. Gerçi ben cahilim böyle havalı, Nice dilsizlerle oldum davalı; Çok bilmiş tavrıma dışın ağlarken İçinden boş verip gülüyorsundur !..
Hangi kar soğuğu, hangi cemrede ?.. Ah konuşabilsen !.. Ah susabilsem… Sıla merkezinin yâr eşiğine, Seninle beraber bir uçabilsem, Bu yeğni yağmurun, bu esintinin, Şifresini çözüp bir yazabilsem; Ey şiir ulağı, işte o demde, Yeniden doğardım, Anka-dil hem de !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OZAN DİLEĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OZAN DİLEĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu gün okuduğum en anlamı derin dizeler... Yüreğinize sağlık efendim... Kaleminiz daim olsun... Yüreğiniz hem yeşil kalsın inşallah... Sevgiyle selametle kalınız...
TEBRİKLER, SELAM VE SAYGILAR