demem o ki bundandır bilirim umarsız duymazlığın gönlün de aymazlığın aklın da kusmazlığın benliğini ciletler bencilliğin
demem o ki ondandır bilesin yüzümün gülmezliği kaderimin bilmezliği öfkemin dinmezliği isyanım ateştir sen çığlığım
demek ki keşkeli eksiklerin demek ki kapanmaz kesiklerin demek ki tükenmez hecelerin .........de gizli düşüncelerin
demek ki ay ışığında.. .........kurt kapanı gözlerin...
demek onulmaz hüzünlerin demek sevmek.. .........kendine ceza verdiğin demek nahak sevişmelerin demek kanla kirlenmişliğin demek ilk demek aşk demek sevda li/kör dün/ya bir dikişte içtiğin demek geçmez geçmiş dediğin değil bu bu kadar değil demek her şey demek her ay demek hazan demek eylül dediğin
demek sonbahar da düşen sarı yapraklar demek şimdi dalgaları öperken martılar demek yüreğinde kanar yakamozlar demek her zaman ve her yerde "Alla bildiği gibi yapsın seni" diyorum bana dediğin gibi ah etmedim y/alandır... beni sevmediğin kadar.. .........sevmişim seni beni kandırdığın kadar.. .........kandırmadım beni kırdığın kadar .........kırmadım değil bu geçmişine yandığım şey değil daha dün daha gün daha gece daha demin daha şimdi şu anda kim susturabilir yüreğimi kim daha ne daha nasıl daha neden daha nereden daha ne zaman daha bitmedi mi kalleşliğin daha var demek ki daha bir başladı ya ölünceye kadar demem o ki yüreğimi öldürdün ya ben sana canımı da...
kime desem denmiyor ki diyorum içimden yeter diyorum sus diyorum öl diyorum kendime kendim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yalandır... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yalandır... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
EDEBİYAT DEFTERİNİ HER AÇTIĞIM DA İLK SİZİN ŞİİRLERE GİDİYOR GÖZLERİM ÇOĞUNU OKUDUM... ASIL HARİKA OLAN SİZİN YÜREĞİNİZİN ZENGİNLİĞİ, TEŞEKKÜR VE SAYGI İLE...