Söndü bir bir umudun ışıkları Cıvıl cıvıl bir meydan ortasında Taştan korkak bir heykelim Direnişin en kırılgan anında Kendimi sana akıtmak vardı ya Ne kadar rahatlarsa o kadar acıyor Bu yükü dolu gözlerim.
Hep o bildik inilti İniyor yamaçlarımdan Çekiyor bulutlar gölgelerini Hücrelerime ilikli sıkıntı sızıyor damar damar Uğursuzluğuma yanaşıyor uğultu Açıyorum hayat penceresini Deniz olsam bu kadar susardım ...
Sokaklarda küflü tiner kokusu Her şey gurbet yalakası olmuş Döşümün tahtasını söke söke Saklanıyor titreyişlerime sus payı Bir yetim gülüşü yeşeriyor yanaklarımda Yer yarılsa sığamam Ben kaç taneyim asuman .
Bir daha dertleşmek yok Sormak soruşturmak yüzleşmek yok Kaldır yüreğimden şu aynasız enkazı Bakışların demlensin bir daha Dinsin bu çenesi düşük gözyaşım
Bir darağacı kondu rüyama Asıyorum dünden kalan ne varsa Siliyorum duvarımdaki yazıları Annem kadar acıysa da Ayaklarım kadar eski ve tanıdık
Sen yine ört üstümü Kanasın nefesimin kiri Bir gemi daha var belki o Umudum bitmeyen hayalim İyi değilim asuman iyi değilim ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASUMAN _III_son_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASUMAN _III_son_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok duygusal bir şiir. Seslendirmesi de müzikle uyumu dikkate alındığında tekrar tekrar dinlenecek bir eser. Değerli hemşehrim, "Asuman" bir kurgu mudur? Yoksa gerçekten yaşanmış bir yürek yarasının dışa vurumu mudur? Elbette cevap vermeyeceğinizi biliyorum. Ama merak işte... Kolay kolay yazılacak bir şiir değil bu. Çünkü biliyorum. "İyi değilim"leri insanın hangi zamanlarda söylediğini... Etkileyici bir kompozisyonu var şiirin. Saygılarımla...
Halil Gülşen tarafından 9/28/2010 11:34:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Halil Gülşen tarafından 9/28/2010 11:35:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bir darağacı kondu rüyama Asıyorum dünden kalan ne varsa Siliyorum duvarımdaki yazıları Annem kadar acıysa da Ayaklarım kadar eski ve tanıdık
Sen yine ört üstümü Kanasın nefesimin kiri Bir gemi daha var belki o Umudum bitmeyen hayalim İyi değilim asuman iyi değilim ...
O kadar içli,o kadar hüzünlü şiir yorum ki yazacak bir şey bulamadım.canı gönülden tebrik ediyorum sizi ve usta kaleminizi değerli dost yürek yüreğinize nefsinize sağlık.var olan başarılarının devamı dileklerimle selam saygılar..
İşte sonunda burada da kesisti bu şiir yürekli dostla yolumuz Duygunun doruğunda yüreğin sesinde yorumun içselliğinde güzel bir şiirle merhaba dedim sayfanıza. Çok hoştu Asuman Buna bağlı olarak diğerlerini de okudum bu arada.Asumanla söyleşi bitmemiş henüz. Devam Mustafa bey
dostyeli tarafından 9/24/2010 10:14:10 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herkes gitti asuman yapayalnızım hiç iyi değilim, iyi değilim çaresizim bir gün dönerse bulutlarım geriye sen yağacaksın asuman anılarımın yüreğimin orta yerine
Bir darağacı kondu rüyama Asıyorum dünden kalan ne varsa Siliyorum duvarımdaki yazıları Annem kadar acıysa da Ayaklarım kadar eski ve tanıdık
Sen yine ört üstümü Kanasın nefesimin kiri Bir gemi daha var belki o Umudum bitmeyen hayalim İyi değilim asuman iyi değilim....duyguları derince akıtmış yürek kutlarım sevgilerle...
Tekrar ugradim seslendirmeyi dinlemek icin,harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa olmus cok cok güzel.Kutluyorum Mustafa bey,hüzünlere büründüm......... Var olsun yüreginiz kaleminiz,muhtesem.Saygilarimla
Kaldır yüreğimden şu aynasız enkazı Bakışların demlensin bir daha Dinsin bu çenesi düşük gözyaşım.........her bir satiri ayri bir güzellikte
bitmesini istemediğimiz bir film, bir dizi gibiydi asuman. ama o da hitam buldu. bu asuman şiirleri yaralı yüreklere pansuman gibiydi gardaş. keşke daha devam etseydi. kalemin ve güçlü yüreğin elem görmesin...
Söndü bir bir umudun ışıkları Cıvıl cıvıl bir meydan ortasında Taştan korkak bir heykelim Direnişin en kırılgan anında Kendimi sana akıtmak vardı ya Ne kadar rahatlarsa o kadar acıyor Bu yükü dolu gözlerim..........................yakışmış şaire bu şiir ...tşk ler ve tebrikler .....
Hep o bildik inilti İniyor yamaçlarımdan Çekiyor bulutlar gölgelerini Hücrelerime ilikli sıkıntı sızıyor damar damar Uğursuzluğuma yanaşıyor uğultu Açıyorum hayat penceresini Deniz olsam bu kadar susardım ...
Harika bir siir yine,insallah birde sesli dinleriz, Umudum bitmeyen hayalim İyi değilim asuman iyi değilim ... Allahim iylik versin,her daim.Kutluyorum.Selam ve saygilarimla
sommerwind2566 tarafından 9/24/2010 12:13:41 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kanasın nefesimin kiri
Bir gemi daha var belki o
Umudum bitmeyen hayalim
İyi değilim asuman iyi değilim ...
duyarlı ooo ocaman yüreği ayakta alkışlıyorum gzeli yazan kalemin daim olsun abim fevkulade tebrikler....