(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜŞÜNDÜKÇE... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜŞÜNDÜKÇE... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok güzeldi, çok da anlamlı; bana da ilham verdi, derin düşündürdü, şiiriniz değerli dost Kadir Yeter.
Umarım darılıp yanlış anlamazsınız, şiir şeklinde yazdım yorumumu. Sayenizde yazacağım genişletilmiş bir şiire ilham veren güzel bir başlangıç oluştursun diye. Taktir ve tebriklerimle selam ve sevgiler sunuyorum değerli kardeşim size.
Dünyayı gözlüyorum açılan son pencereden, Sonunu göremediğimiz bir boşluk Ne kaldı'ki yiyip - içtiklerimizden, En değerli nimet ve dostmuş, yine de ulu toprak.
Su imiş toprağın canı, onu tamamlayan şerbet, Havalardan gelen bir soğuk, bir sıcak, o da nimet Düşünen insan bilir, bütün bunların hikmetini Düşünemeyen insanlara zaten herşey matrak.
KEMAL POLAT
kempol tarafından 9/21/2010 1:33:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bin defa Estagfurullah. Oda ne demek, ne haddimize " Cahile yol göstermek" korktuğum başımamı geldi yoksa? Kusurluysak bağışlaman dileği ile, tüm cahillerimiz sizin kadar aydın olsaydı, dünyanın en mutlu insanı ben olurdum mutlaka. Yeniden sevgi ve taktirlerimi sunuyorum, can kardeşime. Kemal Polat
Açılmamış tek yaprak…
Yediğim- gördüğüm hoş,
Ulu nîmetmiş toprak…
Su, üstünün şerbeti,
Havadan gelen sıcak…
Düşündükçe bilinen,
Aklıevvele matrak!.
yüreginize kaleminize saglık.........