çok bilirdim ben elim kağıt kalem tutardı okurdum yazardım, bir de baktım ki bir gün yaşam öyle vurdu ve savurduki k..ımın üstüne yıgılıp kalmışım ben bilirdim derken bilmezmişim öğreneceğim çok şey varmış öğrendim önce yalnızlığı ve sonra bende ki benin varlığını ve “beni” sevmeyi öğrendim ben kendimi seviyorum diyen yalan der o öğreniliyormuş bunu öğrendim yeniden “seni seviyorum” demeyi “beni seviyorum” demeyi öğrendim. karanlıktan korkardım karanlığı tanıdım karanlığı öğrendim karanlığı tanımayı öğrendim karanlığı sevdim… seniseviyorum karanlık… beni seviyorum… benim diğer yarımı seviyorum… yalnızlığı seviyorum yeniden inatla yaşamayı karanlıkla yaşamayı seviyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öğrendim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
öğrendim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne hoş olmuş dizeleriniz.öğrenecekler ve öğretilecekler hiç bitmiyor.insanın kendisini sevmesi,kabullenmediği öbür yarısını kabul etmesi çok büyük bir erdem diye düşünüyorum.kaleminize sağlık.
bir dost yürek tanıdım günün birinde,iyi ki tanımışım dedin hep,mısralarında çok şeyler buldum,şiiri daha bir sevdim yazmaya cesaret aldım...sağolsun...
çok bilirdim ben elim kağıt kalem tutardı okurdum yazardım, bir de baktım ki bir gün yaşam öyle vurdu ve savurduki k..ımın üstüne yıgılıp kalmışım ben bilirdim derken bilmezmişim öğreneceğim çok şey varmış öğrendim önce yalnızlığı ve sonra bende ki benin varlığını ve “beni” sevmeyi öğrendim ben kendimi seviyorum diyen yalan der o öğreniliyormuş bunu öğrendim yeniden “seni seviyorum” demeyi “beni seviyorum” demeyi öğrendim. karanlıktan korkardım karanlığı tanıdım karanlığı öğrendim karanlığı tanımayı öğrendim karanlığı sevdim… seniseviyorum karanlık… beni seviyorum… benim diğer yarımı seviyorum… yalnızlığı seviyorum yeniden inatla yaşamayı karanlıkla yaşamayı seviyorum…
SEVMEK en güzel duygudur yürekte sevilen kadar sevende yücedir katında
daha yolun başında duygularını şiir olarak aktarmaya çalışan ben yorumlardan enerji alıyorum ve güçleniyorum.teşekkür ederim. küçük önerinizi dikkate aldım ve uyguladım,haklıydınız bence de daha iyi oldu.tecrübe ve hanım olmanın farkı burada.sevgiyle kalın.