kanatlarını rüzgara açmış bir inşadır özünde yaşamın kenarındaki o ardıç ağacı aşk inançlarını yitirmeden oturup gölgesine şafağın gözlerinde kaybolurum
her yağmur işaret dilinde bir kıpırtı yükler sevdama damlalar geri kalır değişir içimdeki ilham
sesini duyuramayan cümleler çelik tığlarla ezgiler işler benliğimde her düşen yaprağın çağrısı taşarken boyutlardan usulca çözülür o yarım ezgi dudaklarımdan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarım ezgi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarım ezgi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sesini duyuramayan cümleler çelik tığlarla ezgiler işler benliğimde her düşen yaprağın çağrısı taşarken boyutlardan usulca çözülür o yarım ezgi dudaklarımdan .....tebrik az mı ki...selam ve sevgimle...
o yarım ezgide canlanan düşlerdir hayat, sende canlanan kelimelerin acziyetle kıvrandığı cümlelerdir. beni bu paragrafta bırak ve git, noktalar,virgüller,ünlemler kalsın sende. birşeyi ifade edemeyen bu mahçup bakışlarımda iki şey gizlenmekte, biri "sen" diğeri ise "sen" ben beceremem romantik bakmayı, utanırım. ama şimdi biliyorsun, o aptal bakışlarda gizlenen gerçeği biliyorsun. o dudaklarında gevelediğin yarım ezgi yi de sen söyle, neydi o? ne demiştin? ben anlamadım. bilirsin,çok zeki sayılmam!
Zekeriya Terzioğlu tarafından 9/2/2010 10:02:10 PM zamanında düzenlenmiştir.