ilkokul bahçesi kokan bir rüzgardan inmişsin dünya’ya bak demişsin ellerime bak ellerinde cennet kınası tam dokunacakken biraz haylaz çocuk edasıyla yazma hürserçem, al mavicelerimden gülüşünü penceremde dışarısı bahar hüznü
bakla oda tenhada kurulur sofram ben böyle zeytin dalı üşümesi yoktur gürültülü sözcükler masamda ölürüm seni, ölürüm maviduman kalesi kalmak benim erkenden temizlenen cinayet mahalim
sis dağa çöker gibi yıkılsın gitmek aramıza anılarımda kuşluk vakti asılanlar çoğu dağlarda bir türkü sesi uzak bundandır eylül yeri kalamayışlarım hercai menekşelere başlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
maviduman kalesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
maviduman kalesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
haylaz ve uslu çocuklardık bir zamanlar, şiir henüz uyuyorken başucumuzda..
sonra serpildik bir gün, kimi ağır aksak kimi de ansızın açılıveren düş yelpazesinde. en büyük korkularımızdan biri düşmekti oysa şimdi sadece dağılmak bile ruhumuzun en cengaver yanı adeta...
çokkk güzel.... harika bir masumiyet can buluyor kelimelerle büyüleyici bir aşk bu yüreğine sağlık bitanem hiç kçırmadım şiirlerini hepsini okudum okudum yaşadım duygularında.... doluca sevgimle işgalci :)
haylaz ve uslu çocuklardık bir zamanlar, şiir henüz uyuyorken başucumuzda..
sonra serpildik bir gün, kimi ağır aksak kimi de ansızın açılıveren
düş yelpazesinde. en büyük korkularımızdan biri düşmekti oysa şimdi sadece
dağılmak bile ruhumuzun en cengaver yanı adeta...
şiire sevgiler..