Zaman; Hani en etkili ilaçtı Oysa en derine hançeri o sapladı.
Saçlarıma dolanmasaydı zamanın elleri Rüzgarlar sen gibi okşamasaydı her telini Çoktan unuturdum seni.
Yokluğunun ardından yüzü hep aynı sevdanın Ela gözlü, kumral tenli Ve leylak kokulu bir kadın. Gamzelerimden akıp gidiyor, Gözlerimi elaya boyayarak yelkovan.
Bir fincan acı kahve, zaman! Telvesinde yüzünün kıvrımlarını saklayan, Ve fallarda yollarımı sana çıkaran.
Beynimin içinde binlerce saat Milyonlarca dakika Ve milyarlarca saniye akıyor İnsan kendinden kaçar mı ve aynalardan?
Şimdi uzağının tuzağında ellerim Paçamda sevdanın lekesi Yıkasam da geçmeyecek izi Ve yemin ediyorum Hiçbir erkek bir kadını bu denli sevemedi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Leylak Kokulu Kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Leylak Kokulu Kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zaman mekan ve ahenk hepsi birer sihirdir Renklerden renksizliğe çizilen her desen birdir. Diyor kutluyorum değerli şaireyi.Güzel ve manidar bir şiirdi.Sayfanın kompozisyonu şiirin anlamı ile bütünleşmişti.Tebrikler.
Paçamda sevdanın lekesi
Yıkasam da geçmeyecek izi
Ve yemin ediyorum
Hiçbir erkek bir kadını bu denli sevemedi
çok güzeldi yüreğine sağlık kutlarım .