ne zamanuykuya dalsam uzun bir yolculuğa çıkar seni ararım her yerde papatya tarlalarında ve gelincikler içinde…
ılık ılık bir duygu seli boşalır yüreğime damarlarımdan ve sen oradasın, benimsin, hüzünbulutları gidin başımdan dopdolu yüreğim, kalmadı sizi koyacak bir zerre boşluk doyasıya yaşamak istediğim, adı her ne ise, işte bu hoşluk…
bu mevsim, bu gündönümü, sevdaya yürek koyma mevsimi yıllar yılı tutuklu duran sevgiyi aşkı azat etme mevsimi dinle bak, nasıl çırpınıyor kafesteki kuş misali yüreğim sana doğru hızla yol alırken, gönlümdeki sessiz gemim…
gözlerim, bir kerecik gözlerinle buluşsun yeter bana avuçlarının içinde olsun ellerim, ellerine müptela bir tanem, özlediğim, canımın içi, sevdiğim saçlarımı tel tel tarayıp, uçuşturan meltem esintim…
işte böyle geçiyor sensizlik denen muamma kavuşmak hayal olsa da, sevdiceğim unutma dağların önünde de arkasında da yüreğimde sen varsın hazana bıraktığım tüm umutlarımı, ben seninle yaşarım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ellerine müptela ellerim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ellerine müptela ellerim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu mevsim, bu gündönümü, sevdaya yürek koyma mevsimi yıllar yılı tutuklu duran sevgiyi aşkı azat etme mevsimi ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE HER DİZESİ FARKLI BİR ANLAM VE DUYGU YÜKLÜ SÖZCÜKLERDEN ÖRÜLMÜŞTÜ NAKIŞ NAKIŞ..SANKİ YÖRÜK KİLİMİYDİ HÜZÜN VE ÖZLEM RENKLERİYLE FARKLI BİR TAT VEREN BU GÜZEL ŞİİR....KUTLUYORUM YÜREĞİ VEDE EMEĞİ.. ..
Sevdaları anlatan nice şiirler okuduk. Bazı şarkılar dinledik çaresiz nihavent hüzaam olan. Ama bu şiir ustanın ellerinin değdiğini gösteriyor. Bir usta yüreğin duygularının yansıması nasılda belli oluyor. TEBRİKLER
işte böyle geçiyor sensizlik denen muamma kavuşmak hayal olsa da, sevdiceğim unutma dağların önünde de arkasında da yüreğimde sen varsın hazana bıraktığım tüm umutlarımı, ben seninle yaşarım…
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.