/.. böğürtlenler vardı dere kıyısını mesken edinen tutarlardı süzgeç gibi her şeyi, akıntıya kapılıp gelen neler, neler olurdu, en çok da su kanalı boyunca uzanan cennet görünümlü bahçelerden olgunlaşmadan kaçan elmalar ve narlar vardı suya atlayan.../
Kökleri bu coşkulu topluluğun içinde kaybolmuş göklere başkaldıran bir çınar ağacı var olmuş köpük, köpük akan sulara tepeden bakmakta usulca yaklaşıp yanına, tutundum bir dalına bu seremoniyi kuşlarla böcekler de izlediler uzaktan…
Sen çınar ağacı; sana gelen yollar hep dümdüz ya da kumsal sanma öyle yerler var ki, sarp kayalıklar ve dikenlerle kaplı inan buna bak işte sana geldim, güvenle yasladım sırtımı sırtına önce sevdiğimin nehir gözlerini resmettim sonra da rastgele şekiller çizdim serildiğin toprağa…
Bakışıp durduk bir süre öylece resimlerle onlar birden gerçek oldular ben ise rüya derken ağaç dile geldi… Dokunsam ağlayacaksın dedi istiyorsan ağla hadi ağla ne duruyorsun belli ki onu çok özlüyorsun varsın akıttığın gözyaşların sevginden olsun…
Düşün bir kere, ne onun kadar seven bulabilirsin nede bir başkasını sevebilirsin artık ömrün boyunca madem çok sevdiğinizi söylüyorsunuz birbirinizi böğürtlen dikenleri bile tutmuşsa suya kapılıp gelen her şeyi hayal bile olsa, siz de sımsıkı tutunun sevginize sakın bırakmayın ellerinizi, kenetlenin birbirinize hastalıkta ve sağlıkta, iyi günde kötü günde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutunun sevginize şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutunun sevginize şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Düşün bir kere, ne onun kadar seven bulabilirsin nede bir başkasını sevebilirsin artık ömrün boyunca BANA GÖRE ŞİİRE YAPACAĞIM TÜM GEVEZELİĞİN ÖZETİ BU CÜMLELERDEN DAHA ÖZ BŞİR ANLATIM OLAMAZDI..HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE GERÇEKLEŞSİN DERKEN ŞİİRİ VE EMEĞİ CANDAN KUTLUYORUM..
Düşün bir kere, ne onun kadar seven bulabilirsin nede bir başkasını sevebilirsin artık ömrün boyunca madem çok sevdiğinizi söylüyorsunuz birbirinizi böğürtlen dikenleri bile tutmuşsa suya kapılıp gelen her şeyi hayal bile olsa, siz de sımsıkı tutunun sevginize sakın bırakmayın ellerinizi, kenetlenin birbirinize hastalıkta ve sağlıkta, iyi günde kötü günde…