(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-BOŞ- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-BOŞ- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şaziye neymiş böyle be:))))Sanki Fahriye Abla misali:)))hem güldüm,hem de çok düşündüm ahvaline mahallenin ve de Şaziye ablanızın...Ne tipler var,hem gülünecek,hem de ağlanacak...Olaya bakış açınız farklıydı...Tebrik ederim...Selamlarla...
canım abim bu şiir beni bozar bi daha sefere Tanrı dağlarından gelen çekik gözlü göktürk dilberlerini anlatan bir şiir bekliyorum senden inan özledim ötükenin mert havasını burnuma çekmeye buralar hep çaşıt dolmuş
Kendi sesiyle kendi şiirini yazıp, yine kendi sözünü patlamalara hazırlayan şair, seni tanımak ayrıcalık olsa gerek!.. Damarları şiir olan bu coğrafyanın ihtiyacı olan da, tam tamına bu! Sözün özü gerek şaiire, fazlasına gerek var mı? İyi ki varsınız...
haşarı bir yeni yetmenin küçük muzip günahları ve inceden itiraflarını çizdiğiniz mısralarla, kurgusu çok hoş bir şiir çıkmış ortaya...tebrikler efendim...
Bu Şaziye fazla örselenmiş. Göz göz olmuş. Kadın gibi olmalı kadın. Tabi ki cilveli de. Ama evde... Avrupalılar, sefil yaşam tarzını ihraç ettiler. Anadolu'da ise taassup yüzünden, cilve kalmadı zavallı kadında... İfrat, tefrit , vasat ekseninde vasatı tutturmak gerek. ----------------------- Tebrikler, Fadıl hocam. Selamlar.
günümüzde de fahriyeler var tabii güzeldi kurgu anlatım biçimi dil imgeler yerli yerinde ben de yalnızca ---tahrik oluyor ---sözüne takıldım -bir hoş oluyor-mayhoş oluyor-fena oluyor-tuhaf oluyor ..gibi sözler vb önririm
"Fahriye Abla"yı anımsadım okurken... Onun kadar ses getirecek çok özel imgeler ve varyasyonlarla hazırlanmış dizeler tat bıraktı... Kutluyorum...Saygılar...