(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BOŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BOŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sosyal tabakaların birbirine bakışını "onların diliyle" kaleme alırken düşün diyor ...okuyucuya "düşün...ve anla" diyor şair, "kim kimden ne bekler, kim kime ne der...anla da boşa havalara girme boy aynasından bakıp"...
Müthiş...Övgüye ihtiyacı yok bizimkilerin diye hafif kibirlensekte itiraf etmek lazım...Böyle usta kalemlerle keşfediyoruz kendimizi yeniden ve hayran oluyoruz bir daha.Ötekileri yazmayacağım şiir sığmaz zaten"entel dünyacıklarına" kalın gelir...Tebrikler...
kutlarım efendim...ilk yorumum oluyor bu şiirinize yazdığım...devamında daha sevgi dolu ve sizi daha net temsil eden şiirlerinizde buluşabilmek ümidiyle...saygılarımla...
acı-tatlı ve doğru bir gözlemin nihayeti bu mısralar... her zaman var olan ve sonu gelmeyecek bu çelişkili uçurumlar değil mi zaten insanlarımızı perişan eden... keyifle ve buruk bir gülümsemeyle okudum...
biride yukarıların anlayacağı dilden anlatsın. sosyete çocuğu kaprisinde anlatılmak isteneni doğru anladımsa eğer suşi bile kar etmemiş, şiir kaçmış gönlünüze. siz yine de arada derede kalın, ızdırabına rağmen. bizden ses gitmiyor, sizinki ulaşsın hiç değilse. her mısraı haklı hiciv. kantar tamam, topuz tamam.
Evet işte böyle anlatılır ancak, yozlaşmanın her türlüsü... Patlıcanlara hormon yüklenir, şeftaliler dişlenir... "pezevenk" e "pezevenk" demek de maharet ister şiirde...
Bayıldım bu şiirinize... Emeğinize, yüreğinize sağlık... Sevgiyle.
yalnız msralar arasındaki anlam bir okuyucu gözüyle baktığımda yeterli değil gibi...bazı şiirler böyle işte şairinde saklı kalıyor her şey ; gizemli diyoruz biz bu şiirlere...bütünsel olarak anladığım zevkle okuduğum bir şiirdi ama mısra aralarında çok zorlandım ne diyebilirim ki sıradan bir şiir değil ama ben sıradanım işte :)) düzyazı olsa oğlan da kız da bizim olacakta...
sevgiler