Boğazın dalgasını vurmuş uzun uzadıya saçlarına siyah değil aslı ak düşeli çok olmuş...
Dünden sonrası silik hatırında, ya öncesi…
Zeytin gölgesine doğurulmamış mesela şeytan sancağı kuramamış dallara ve kurulmamış dar-ı dünya incecik kollarına.
Kucağında bir kara kedi ha sensin, ha deli yokuş aşağı istanbul’da çirkin bir kadın, üstelik yetim öksüzlüğünü boşvermiş umursamaz, kocası babasıyla bir ikisini de zerre sevmedi…
Yalı baskılı bir eski konak dursa önünde sabahı avaz avaz doğuran yıldızsız bir gecede otursa soğuk taşlarda unutsa yanağının ateşini bir dalga, bir damla öpse iki kaşı arasını beklese şafağı ölmeye bölse ekmeği... … Boğazın dalgasını vurmuş saçlarına Aslı… Kara değil, besbelli…
26 ağustos 2010, ankara
Şeytan sancağı: Köylerde iki duvar arasına kurulan çift kollu bebek salıncağı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASLI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASLI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslında bir sürü şey yazdım..vazgeçtim sildim. Sıkıntımı anlatamamak endişesiyle.. Şiirlerinizin her mısraında kendimden,içimden,elimden uçuşan duygular yakaladım. Sakladım. Yusuf'um şiirinizi okuyunca Yusuf adlı bir yeğenim var...Mazlum..masum..tertemiz kalpli..onu aradım ve telefonda "Yusuf'um nasılsın ?" dedim... Benim de "Yusuf'um var" ... Burka örtülen duyguları sıyırıp açıyor hapsedildiği yüreklerde.. Aslı hala camda eski aşklarına mı bakıyordur ? diye düşündüm...Ak düşen saçlarını tararken kemikten tarakla.. Ve değerli kardeşim.. bana şair diye hitap ediliyorsa size ne demeli.. Bu adaletsiz bence...ya bu şair kavramını kurtarmalı...ya da şiirleri . Saygılarımı kabul ediniz.. Şiirleriniz çoook kaliteli. Kaliteli bir aklın ve kalbin eseri olduğu belli. Maşallah ...demek geldi içimden.
Başlar bir hüzün faslı ne zaman saçlarını çözse aslı. Ne kadir kıymeti bilinir ne hülyası. Aslı, asılır kaderin iplerine. Hayat darağacı. Bir ateş yüreğinde için için. Aslında aslı da sever hayatı... Yorum niyetine kabul buyrun. Ustaya , selam ve saygıyla.
zakir tarafından 11/7/2010 10:13:39 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kara değil
bes_belli…
Çok şiir!