ben hiçbir aşk şiirimi sana yazmadım zaten, say ki; bir yaz günü ürkek bir bulutun kalbiydi gözbebeklerimde titreyen… kurumuş bir dal gibi kırılmaya meyilliydi kirpiklerim ve yeminliydi geceler düşlerimi deşmeye… en muamma yerinde bir romanın ifşa olmuş bir sevdayı durup durup kanatıyor şiire bulaşmış ellerin bilip bilmeden oysa ben, hiçbir aşk şiirimi sana yazmamıştım zaten…
keskin bir kılınç darbesiydi çöle mazhar dudaklarımda bıraktığın sus payı… konuşamam. konuşmam da. hareli gözlerinden ürperir içim o an bir ‘hiç’ olurum sanki gözlerinde eririm… ve nar çiçekleri geçer gözlerimin önünden yüzünün rengi değişir yüreğinden kuşlar havalanır o vakit yüreğimin deltasında son bulur uçuşları nasıl beslerim şimdi ben aşktan nefessiz kalmış bu kuşları? tek tek her biri avuçlarımda aşkından ölürken, ben hiçbir aşk şiirimi sana yazmadım zaten…
ağlayamam. ağlamam da üstelik. ahdim var bir kere, güldürtmem, saçma sapan şehirlerin arabesk ışıklarına kendimi. milyon kere isyan kokar geceleri ve bir o kadar da barut intihar yazılıdır künyesinde doğan her gülün. kara bir sevdanın gölgesi sol yanıma umarsız vururken ben hiçbir aşk şiirimi sana yazmadım zaten…
yazmadım. yazmam da bundan sonra. bilirim; gözyaşlarımdan inciler dizerim daha iyi şiir yerine. yazsam; nasılsa bir sokak yosması olup çıkar dillerde… dar gelir ilham perilerime kalbimin karanlık sığınakları zaman kekeme kalır, fesleğenler kokusuz, güller mahpus gözlerine, gözyaşlarımdan inciler dizerim daha iyi şiir yerine…
’bitsin’ diye su vermediğim hüzünler boy verip yeniden bitiyor avuçlarımda s/imsiz yıldızlar ağıyor gecelerime yine ve sensiz doğan her güne çaresiz u/yanıyorum… adın ‘kara sevda’ diye düşüyor kayıtlara çapraz sorgularda sabahlıyorum…
kuşlar… sen gibi… bensiz iklimlere göç ederken ve bu şiirin terkisi ancak bu kadar hüznü sırtlanırken ben, hiçbir aşk şiirimi sana yaz/a/madım zaten…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hiçbir aşk şiirimi sana yazmadım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hiçbir aşk şiirimi sana yazmadım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
insan hani aşk/ı için bir nefeslik daha yaşayabilmek için ve o çekmekten haz aldığı acıda kalmak için ve yanmak için er niyetine ve belkide gel demenin en iyi yolu git demek olduğu için inkar eder kalemin sözlerini ama bilirki inkar faydasız inkar amansız inkar yâr kokar...
Ol kalemin maharetine ma'rufuz vesselam. Aşk; en güzel, kırık bir kalbin çatlaklarından sızarmış malumunuz.
Teşekkür ediyorum. Sizin şiirlerinizi okumak da öyle. Ben henüz sizin cdlere bakamadım maalesef. Size kendi cdlerimizi ulaştırma konusundaki tembelliğim bunda da devam ediyor:( Gerçi hele sizi tanıdıktan sonra programınızın mükemmel olduğunu zaten biliyorum. Okulun program arşivine de kopyalayacağım inşallah.
Ol kalemin maharetine ma'rufuz vesselam. Aşk; en güzel, kırık kalpten sızarmış malumunuz.
Teşekkür ediyorum. Sizi okumak da öyle. Ben henüz bakamadım sizin cdlere. Size kendi cdmizi ulaştırmaktaki tembelliğim bunda da devam ediyor:( Sizi tanıdıktan sonra mükemmel olduğunu zaten biliyorum. Okulun program arşivine de kopyalamayı düşünüyorum inşallah.
tecahül-i arif ne güzel bir sanat ki beni hep içine çekiyor değerli hocam."yazmadım" diyen kalem bilinse ki çoktan kırıldı...aşk değil de nedir şair eden bizi...
sesinizi duymak çok güzel.bu arada "şiir dinletisi" programınızı çok beğendim.güzel ipuçları aldım kendimce...emeğinize sağlık. sevgiler istanbul'dan...
ben bütün gemileri uğurladım. gitmeyeceğim. edilmiş yeminleri kustum şehrin meydanına. yıldız sağanağına bağır açmış bir yeryüzündeyim. yazılmış sözleri susuyorum. konuşarak, yazılmamışları siliyorum
Yüzüm yok avuçlarımın içine saklanan suretinle bakmaya, Gecenin koynundan çıkan duhaya tebessüm eden güneşe... ,
Kendini bende,beni sensizliğe ter ederken hiç mi dolanmadı ayaklarına yollar, Gitme kal diye...
içinde aşk barındıran şiirler yazılır silinmeksizin...saygıyla şair
gün/eş/siz aşk kırıntıları