Bir bardak kaynar suyu tek yudumda içmiş gibi Öylesi bir ateş yakar göğüs kafesimi Döner dururum yattığım yerde, geçmek yerine Daha da alevlenir közleri derinlerde…
Sesini duymasam da, bir heyecan kaplar yüreğimi Nazlı-nazlı salınan söğüt dallarının meltemle titreştiği gibi Şakacı rüzgârların getirdiği gülüşünle uyanır içimdeki senli umutlar Her sabah sana koşarım uyandırmamak için ayakuçlarıma basarak İlk seni selamlamak isterim, uyku mahmuru gözlerimle konuşarak…
Belki de oldum olası bu denli içten bir sevginin özlemiydi düşlediğim Bütün dengelerimi alt üst eden, böylesine vazgeçilmezim oluşun Akan sel suları gibiydim senden önce, durulmaya çalıştıkça hırçınlaştım Sense mağrur bir kaya oldun, ben arsız dalgalar misali eteklerine tutundum…
Ben küçüldükçe sen büyüdün, sen büyüdükçe ben kayboldum Yüreğinde hiç izim kaldı mı bilmiyorum? Şimdi gözlerinde sonu olmayan bir yolculuğa çıkıyorum Eğer hissettiklerimin adı aşk’sa, ilk ve son yaprağıma sen’i yazdım Ve seni böyle yaşamak istiyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni yaşamak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni yaşamak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eğer hissettiklerimin adı aşk’sa, ilk ve son yaprağıma sen’i yazdım İzin verirsen canımın içi, ben seni böyle yaşamak istiyorum…
Tüm dostlarım bilir ki finali olmayan şiiri çok sevmem sonu kopmuş veya olmayan filime benzetirim hep.Şiriniz çok güzel nakış nakış işlenmiş ama final sadeceson mısra bile onu yer oturtmata gönüle kazımaya yetmiş.Kutluyorum sizi.
Ben küçüldükçe sen büyüdün, sen büyüdükçe ben kayboldum Yüreğinde hiç izim kaldı mı bilmiyorum? Şimdi gözlerinde sonu olmayan bir yolculuğa çıkıyorum Eğer hissettiklerimin adı aşk’sa, ilk ve son yaprağıma sen’i yazdım İzin verirsen canımın içi, ben seni yaşamak istiyorum…
harikaydı...
aşk : şimdiye kadar hissettiğini hiç hissetmediğini hissettiğin histir...
Ben küçüldükçe sen büyüdün, sen büyüdükçe ben kayboldum Yüreğinde hiç izim kaldı mı bilmiyorum? Şimdi gözlerinde sonu olmayan bir yolculuğa çıkıyorum Eğer hissettiklerimin adı aşk’sa, ilk ve son yaprağıma sen’i yazdım İzin verirsen canımın içi, ben seni yaşamak istiyorum…
Tebrik ederim. Çok güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Bir bardak kaynar suyu tek yudumda içmiş gibi Öylesi bir ateş yakar göğüs kafesimi
bu tasvir öyle guzel kı okuyunca hissettriyor sanki...duygularımın anlatamayacagı kadar ustaca...ellerınıze saglık....dizeleriniz dert görmesın cok begendm
İlk seni selamlamak isterim, uyku mahmuru gözlerimle konuşarak…
Ben küçüldükçe sen büyüdün, sen büyüdükçe ben kayboldum Yüreğinde hiç izim kaldı mı bilmiyorum? Şimdi gözlerinde sonu olmayan bir yolculuğa çıkıyorum Eğer hissettiklerimin adı aşk’sa, ilk ve son yaprağıma sen’i yazdım İzin verirsen canımın içi, ben seni yaşamak istiyorum… ÇOK SAYGIN İNSAN GÜNAYDIN ; BAZEN DÜŞÜNDÜKLERİMİZİN BAZENDE DÜŞLEDİKLERİMİZİN HAYALİNE YELKEN AÇARIZ..BELKİDE HAYATI YAŞANIR HALE GETİREN ŞEYLER OLSA GEREK BUNLAR..ANLAMLIYDI...VERİLMEK İSTENEN DUYGU VE MESAJLAR ŞİİRE ÇOK GÜZEL VEDE BAŞARIYLA YANSIMIŞ....YÜREĞİ VEDE EMEĞİ KUTLUYORUM
İzin verirsen canımın içi, ben seni böyle yaşamak istiyorum…
Tüm dostlarım bilir ki finali olmayan şiiri çok sevmem sonu kopmuş veya olmayan filime benzetirim hep.Şiriniz çok güzel nakış nakış işlenmiş ama final sadeceson mısra bile onu yer oturtmata gönüle kazımaya yetmiş.Kutluyorum sizi.