(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSMAİLCE YAŞANAN BİR ÖMRÜN ADANMIŞLIK MERKEZİNDE TESLİMİYET MAKAMINDA, KUTSAL KABE ÜZRE BİR YOLDA OLAN, KIYAMI SECDEYE BAĞLI, HER SECDESİ KUTLU BİR MİRAÇ OLAN, HIRADAKİ NÜBÜVVET PINARINDAN DOYA DOYA İÇEN GÖNÜLLERE NE GAM.
Ziyan olmadı ömürlerimiz bilmelisin. Yanlış hiç yapmadık üstelik. Dileseydi durdurmazmıydı, kulunun en çok tevbe edenini sevmişti o. Biz onun meftunu, aşığı, o bizim sultanımız kapımız. Aşk olacaksa ona olsun. o aşık olana yüz verir, o aşığına hiç yüz çevirmeyen...
Bir söz de ki; bin söz ile tefsirine az gelsin o lisan, Bir söz de ki; bin sözdeki terkibini anlasın insan...c.g ------------- Bir şiir binbir hayatın sergüzeşti olmalı Bir şiir her bir satırda bir roman anlatmalı...c.g
Bu muhasebe okundu...Bu 2 beyit geldi...Gönlünüz -kaleminiz var olsun dost...nedamet gözyaşıyla yıkanınca gönül zümrütlenir...AŞK daim olsun...C.G
Muhasebe şiir olmuş,akıllı olmaya çağırıyor okuyanı.Nasıl da ihtiyaçlıyız uzlete, şu şamata dolu "zamane"nin dışına çıkıp kendi maceramızı sorgulamaya ve yeniden dönmeye başkalarını da diriltecek nefeslerle...Hep önümü ilikliyorum şairi okurken,büyüklük yaşta değil yürekte diyerek...O her türlü övgüyü hakediyor kendi kaçsa da övgülerden şeytandan kaçar gibi..Bense O'nu karşıma çıkaran kadere minnettarım.İyi bir dosttan daha sevgili ne olabilir?İzini süreceğim yıldızlara tutulmuş bir meczup gibi...Allah yar olsun-Sevgilerimle...
nefsim bu şiir sana sakın okuma...