Sanki geleceksinde,bakıyorum yollarına, Gülüyorum kendime ,acizliğime... Gitti ,çok oldu hemde ardına bile bakmadan, Hainsin bunu bilen ben, bekliyorum neden? Sevdası kararıp gitmiş ,kanı çekilmiş, Hala zorluyorum yaşasın diye .... "Yaa bıraksana,, diyorum deli yüreğime, Umrundamı DELİ ,bildiğini işliyor gene... Gelecek diye tutturmuş , dikiliyor kapı eşiğinde.. Vay senmisin"içeri gir,,diyen ... Nasıl dalaşıyor ruhumla ,avaz avaz, Sen beklemiyorsun sanki diye.... Aslında evet bekliyorum gizliden gizliye, Ve gülüyorum kendime ,acizliğime... Sensizliğin getirdiği beni bu yere... Duyda sende gül emi.. Sensiz düştüğüm şu HALİME.........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDE GÜL HALİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDE GÜL HALİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili dost... şiiriniz çok güzel fakat neden şiirlerinizin geneli yıkılmışlık ve vazgeçiş kokuyor.herşeye rağmen hayat ayakta kalmak değilmidir. inadına yaşamak ve koşmak... saygılar sunuyorum.