Kadınım, mahpusum yüreğine Öyle dört duvarsın gözlerimde Öyle bir gardiyansın ki “gel” diyen, Sonra habire “git” diyen…
Mesaisi biten memur gibiyim yanında Öyle heyecanlı, öyle endişeli Zaman olmasaydı keşke Tükürseydim ayrılıkların şahına Sonra cebimde küçük bir tebessüm Ben, hep o aptal adam olsaydım
Şimdi içimde taşırım haykırışlarını Soluk borumdan geçer öksürüklerin Korkarım, bademciğim yok benim Olur da ya hastalanırsam Ya ölürsem kelebekler uçmadan Ya gidersem sensiz cennete Ya mahvedersem dokunduğum bebekleri Ya adım çıkarsa bebek katili şaire…
Kadınım, sen gitme! Ben giderim dehlizlerin yamacına Tutunurum Azrail’in kılıcına Beklerim seni zebaninin kollarında İblis şiirler yazdırsa da sana Bilirsin sevenlere ayrılıktan, Yalnızlıktan daha çok yakmaz cehennem ateşi O bilir sevenin derdini, anlar halden…
Koynumda sır gibi taşırım bu aşkı Düş dersen vallah düşerim Ama kalk-yürü dersen Yürürüm… Hüznüm düşer ellerimden Şaka şaka ellerimin nasırı onlar Sana tutunduğum dikenli günlerden kalma
Kim demiş şiir yazmıyor diye, Edebiyat dersinden iki almaya benzemez şairlik Öyle okulu olmaz bu işlerin Sevdanın okulunu ilk soranlardanım ben! Aylarca bekledim parmak kaldırmayı Herkes öğretmenim derken, Aşkım diyebilenlerdenim ben Kim demiş yüzündeki gamzeni özlemediğimi Elimde olsa içine girer çıkmam bir daha
Bakma yaradana söz verdim bir kere Ne olursa olsun ölmeyeceğim diye, Ah etmeyeceğim, Kalp kırmayacağım İnatla, sabırla, hasretle, sevgiyle Bekleyeceğim diye, söz verdim! Çünkü inandım bu aşka, Allaha inandığım gibi… Dedim bu dünyada kavuşamayacağız biz, Dedim beklerim yine ben Varsın kavuşmayalım bu dünyada Beklemekte nazımız olsun… Güzeldir aşkın edası!
Beynim öyle telaşlı ki Aslında yazmayacaktım şiir falan Ama ne kadar kitap karıştırdıysam da Olmadı, bulamadım sana layık bir söz Ben de yanaştırdım kâğıda kalemimi Bir k harfini yazdım, sonra a derken Dökülüverdi diğer harfler de…
Öyle işte, ne yapsam sensin Dolarım içine kan gibi Çekerim ciğerlerime bir nefes Sonra olur bunun adı yaşamak
Birde gözümden damlayan her yaşa Bir çiçek saksısı aldım Artık gözyaşlarımla büyüteceğim Sana vereceğim hasretgüllerini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
k a d ı n ı m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
k a d ı n ı m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Beynim öyle telaşlı ki Aslında yazmayacaktım şiir falan Ama ne kadar kitap karıştırdıysam da Olmadı, bulamadım sana layık bir söz Ben de yanaştırdım kâğıda kalemimi Bir k harfini yazdım, sonra a derken Dökülüverdi diğer harfler de…
saygı ve dua ile tam puan bizlerden hayırlı geceler
sayqı ve slmlarımla