(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Evet, bayram genelde mutlulukla özdeş görüldüyse de, bu mutluluğun 'buruk' yanını gözden kaçırmamalıyız... Çokları böyle yaşıyor çünkü... Teşekkür... Ve bu vesileyle herkesin bayramını tebrik ederim...
Tomurcuklanmış bir güle yürüyen suda Her sabah ''''Günaydın'''' diyen bir kuşun çığlığında Yağmur ötesi beyaz bulutların egemen olduğu gökyüzünde Güneşin kor sıcaklığını taşıyan yüreğinde Sevgiye açılan bir pencere,tebessümdür bayramlar... SAYGILARIMLA
hala direniyoruz eski bayramları yaşatmak için ama şu teknoloji karıştırdı herşeyi. eskiden sabah erkenden yola düşerdik konu komşu eş dost ziyaretine yetişmek için ama şimdi bayramlar tatil günlerine dönüştü. bolca uyumak için biçilmez kaftan oldu.bayram kutlamalarıda mesajlara hazır mesajlarla kutlanır oldu...işte böyle şiirlerde anılıyor bolca da gerçekliğini çoktan yitirdi sanırım bayramlar...şiirinize teşekkürler yine bana çok yazdırdı galiba. saygı ve sevgiyle kalın...
Bu şiiriniz bana nerede o eski bayramlar dedirtti.Eski çoskular yok artık.Eş dost kendi derdine düşmüş,kapımızı aniden çalanlar yok artık.Yastık altına koyduğumuz bayram kıyafetlerininde sevinci kalmadı,Daha doğrusu beni hep hüzün kaplar bayramlarda.Yüreğinize sağlık..
Teşekkür...
Ve bu vesileyle herkesin bayramını tebrik ederim...