Dudaklarınızda yangın mıydı Aktı mı boynunuzdan öpücüklerim Yine titrediniz mi soluğumla
hani; gelirdim sessizce gece gibi girerdim odanıza o mavigeceliğiniz olurdu üzerinizde yine omuzlarınızdan kayıverirdi ellerinizle tutardınız kalbinizi "ah!... ah!... siz!... ne yaptınız bana" derdiniz
ben o masaldan kaçtım cini boğdum fanusu da kırdım o yıldızın rahminde her gece size doğdum her gece size yandım
ey güzel perim! yine yıldırımları alınız elinize ateş bulutlarını içiriniz yangın yangın bakınız bakınız gözlerinizde uçurumlara düşeyim
hani; aşk ne derdiniz a ş k sevgilinin şah damarında z e r r e ummana düşen katre ayyukta o yıldızın tir tir titremesi işte aşk buz dağına çarpan ateş topu çığlığı volkan ağzı size deliriyor kanım şerefinize akıyor hücrelerim çatlamış yağmura hasret kavrulmuş toprak yangınım dediğinizde s u aşk dediğinizde k a s ı r g a hiç dediğinizde c e n n e t gel dediğinizde b e n iç dediğinizde s i z s i z.... s i z........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yıldızın Rahminde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yıldızın Rahminde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirde siz li kullanımı her zaman beğenmişim dir... dizeler konuşmuş mübarek...
ellerinizle tutardınız kalbinizi "ah!... ah!... siz!... ne yaptınız bana" derdiniz.................anlatımın yalınlığına doğallığına bakınız...sanki içine girdim de şiirin bende katıldım sahnedeki oyuna...
aşkı böyle naif anlatana demiş elma kurdu, katılıyorum ve ekliyorum aşkı böyle yaşatana da sevgiler bizden... aşka dair her ne varsa yaşayana, yaşatana...
Oooo Sevgili Fikret, bu ne çağıl çağıl bir akıştır böyle... Çok hoşuma gitti sizli bizli ifadelerle birlikteki bu fütursuzluk... Düstursuzluk:))) (Yanlış anlaşılmasın, kendim içinde sıkça kullanırım fütursuzluğu... Düstursuzluğu... Yalın ve cesaretli anlamında:)) ) Tebrikler... Sevgiler...
Ne denebilir bu şiire bilmiyorum. Hep aşk derler bir yerlere sığdırırlar ya siz yıldızlardan her gece doğmuşsunuz. Doğarken bir hayal bir peri gelmiş göz açımına.
şerefinize akıyor hücrelerim çatlamış yağmura hasret kavrulmuş toprak yangınım dediğinizde s u aşk dediğinizde k a s ı r g a hiç dediğinizde c e n n e t gel dediğinizde b e n iç dediğinizde s i z s i z.... s i z........
katıksız karışıksız acısız bıçaksız harika hazlarla dolu bir şiir okudum kaleminizden Yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun Değerli dostum Fikret Bey Selam sevgi ve hürmetle