(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidiyorum... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidiyorum... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her gelişin bir gidişi vardır Her yağmurun bir öyküsü Aynamın üzerinde Kızıl bir ruj lekesi
Gidiyorum
Çok haklısın can yüreklim, nasıl ki, her doğumun bir ölümü varsa, her gelişin bir de gidişi var. Gidişler ayrılığa çıkmasa güzel de, ayrılık ölümden beter olan. kutlarım can yüreklim harika bir şiir. sevgilerimle...
merhaba bitanem gitmekmi zor kalmakmı bilemiyorum kalmak daha zor galıba koca birboşluk yutuveriri insanı damarlarına işler yalnızlık bütün kanını emer sankı bir vampir edasıyla ayrılıklar acıtır insanı kutlarım bitanem şiirin adına sevgi ile kal
Sezen Aksu dinleyesim geldi.. yalnızlık şunu demesin ama "götür beni gittiğin yere".. bugün şarkılar peşimizi bırakmayacak anlaşılan.. bu gitmeler de gitmek değil..olamayacak..öyleyse başka ihtimaller olmalı..onların da varıp konaklayacağı son konak..hakikat saygılarımla
bir hüzün ..bu sıralar neden hüzün herkeste anlamış değilim her gidiş bir yokluk,her varlık bir fikir... her hüznün aktığı bi,r yürek vardır o yürekte dağ gibi bir sevgi...dağ gibi sevgisi olanlar küsemezler ve gidemezler...
Abisinin bir tanesi ...neye kızmış neye kırılmışsan ...ki..bunu kurgu olarak algıladık şiir deyip geçiyoruz...gitmek bize yakışmaz artık...ama kızdıklarını yakacak kadar öfkemizde vardır...
kan kusup kızılcık şerbeti içmesini bilenler erdemli insanlardır.. vefa vardır sevgi vardır... gidemezsin can kardeşim gidemezsin yollamayız...
ama zaten bhunu kurgu olarak algıladık...bahar ayları hüzünlüdür temmuz biraz sarı biraz yorgunluk.. eylüle hiç uğramadan sen zemherilere var...siyah gülün bizden...
her zaman bizimsin her zaman bir taneciğimizsin güzel kardeşim... sen hep bizimle kalacaksın..ne yapacaksak birlikte...hep beraber yükseleceğiz yıldızlara... çok duygusal bir şiirdi... bari son şiirme güzel bir resim seç kardeşim...)))
İyileşmiyor hiç biriyle...
TEBRİKLER..
ESRA