(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN OLMALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN OLMALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hamdım, piştim, yandım diyebilmeli... İnsan olmalı... Yüreğinin kapı eşiğinde kalmalı tüm eğrilikler... Bu kapıdan eğri odun bile giremez demeli, Yunus misali, insan olmalı... .........Benden size. Sevgimle.
""Ben diyen yok olur..."oldum" diyen ölür...Değerli dost... gün doğumuna çok az kaldı...Bu muhteşem mısralar beni emr-i ilahiye giden kapılara getirdi...Kalbi teşekkürlerimle...AŞK daim olsun...C.G
önce ne olduğumuzu bilelim.aksi takdirde 'olmalı' lar havada kalır.Zaten bu cümlenin şahidi tarihtir.Etrafımızdakiler hep ne olmamız gerektiğini söyledi.Ama ne olduğumuzu hiç anlatmadılar.İşte bu yüzden, hala bir avuç petrol uğrunu birileri ölüyor.Kısacası biz neyiz?
Değerli dostum insanı alıp doğrulukların dergahına götüren güzellik dizeleri okudum kaleminden Tüm insanlara ve kainata çıkar gütmeden sevgiyle bakabilmek ne kadar yüce bir duygu. İnsanlar okuduklarında gezdiklerinde ve yaşadıkları olaylarda bilgi ve deneyimleri artıyor. Beyni ile tad alıyor yaşamdan. Ama bu eseriniz gibi öyle olgular varki onlardan da gönlü ile tad alıyor.
Keşke diyorum şu insanoğlunun vicdanı gelişse ve yüreği biraz daha büyük olsa diyorum.
OLDUĞUN KADAR DEĞİL, KARŞINDAKİNE YANSIDIĞIN KADAR İNSANSIN.NE KADAR YERİNDE BİR CÜMLE.BÜTÜN ŞİİRİ HATTA İNSAN İÇİN YAZILAN CİLTLERCE KİTABIN ÖZETİ NE DİYEYİM.ŞAPKA ÇIKARDIM,SUSTUM ,OKUDUM SAYGI DUYDUM.TEBRİKLER VE SEVGİLER............
bazen altından bile parlak oluyor sözler....
selam ve saygılarımla yürek dostu...
İsmail GÖKTAŞ
METEOR